تیک آف دیدنی جت جنگنده اف 18 سوپر هورنت (ویدیو)

جت جنگنده اف 18 سوپر هورنت در سال 1999 به عنوان جایگزین جنگنده اف 14 تامکت وارد خدمت شد. از آن زمان تاکنون، این جنگنده دو بار به طور گسترده به روزرسانی شده است و می تواند طیف گسترده ای از مأموریت ها از جمله برتری هوایی، اسکورت، سوختگیری هوایی، پشتیبانی نزدیک از نیروی های زمینی و دفاع هوایی را انجام بدهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک آف جنگنده اف 18 سوپر هورنت را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، اف 18 سوپر هورنت، یک جنگنده تاکتیکال و دو موتوره است که عملکرد بسیار بالایی دارد و به گونه ای به روزرسانی شده است تا بتواند به مبارزه با تهدیدهای قرن بیست و یکم بپردازد. در این به روزرسانی ها برد این جنگنده افزایش داده شده و کابین خلبان به سیستم های پیشرفته امروزی مجهز شده است. علاوه بر این، سطح مقطع راداری نیز کاهش پیدا کرده است.

جنگنده های هورنت و سوپرهورنت در حال حاضر به جز آمریکا در اختیار هفت کشور دیگر از جمله کانادا، استرالیا، فنلاند، کویت، مالزی، اسپانیا و سوئیس نیز قرار گرفته است و بسیاری از کشورهای دیگر نیز تمایل خودشان به خرید آن را اعلام کرده اند.

آریاک سفر

جنگنده چند منظوره اف 18 سوپر هورنت، از دو موتور توربوفن F414-GE-400 بهره می برد که سرعت آن را به 1.8 ماخ می رسانند. برد عملیاتی این جنگنده 2346 کیلومتر است و می تواند بمب های هدایت شونده لیزری و انواع بمب و مین و راکت را با خودش حمل کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز