تیبا ۲ و چهار محصول دیگر سایپا در پائیز چقدر گران شدند؟

لست سکند

قیمت های جدید محصولات سایپا در سه ماهه سوم سال از گران شدن حدود ۲۰ میلیونی تیبا ۲ و چند محصول دیگر خبر می دهد.

به گزارش کاماپرس، شورای رقابت در اردیبهشت ماه گذشته تصویب کرد خودروسازان مطابق با نرخ تورمی که بانک مرکزی اعلام می کند، می توانند در ۳ ماهه سوم سال ،۲۵ درصد افزایش قیمت روی محصولاتشان اعمال کنند.

یعنی طبق این دستور العمل قیمت گذاری خودرو مصوب شورای رقابت، هر سه ماه یکبار قیمت انواع محصولات داخلی متناسب با نرخ تورم بخشی که از بانک مرکزی اعلام می‌شود تغییر می کند. حالا سایپا و براساس مصوبه شورای رقابت قیمت جدید ۵ محصول را در سه ماهه سوم سال اعلام کرده است.

قیمت تیبا ۲چقدر زیاد شده است؟

تیبا ۲ یکی از خودروهای پرطرفدار و پرفروش سایپا در این تغییر قیمت با افزایش زیادی روبروست. شرکت سایپا در لیست قیمت‌گذاری خود قیمت تیبا هاچ‌بک را 95میلیون و 426هزار تومان تعیین کرده است؛ درحالی که قیمت این خودرو در شهریورماه 77میلیون و 800هزار تومان بوده است. یعنی حدود ۱۹ تا ۲۰ میلیون تومان گران تر از قبل شده است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت خودرو ساینا هم حدود ۱۶ میلیون تومان افزایش داشته است. قیمت خودرو ساینا EX 92میلیون و 928هزار تومان تعیین شده در حالی که قیمت این محصول نیز در شهریور ماه 76میلیون و 200هزار تومان بوده است.

اما قیمت خودرو کوئیک حدود ۳۶ میلیون تومان بیشتر شده است. کوئیک معمولی از 94میلیون و600هزار تومان به 130میلیون و 15هزار تومان رسیده است.
قیمت کوئیک معمولی هم حدود ۳۵ میلیون تومان گران تر شده است. کوئیک معمولی با رنگ سفید با قیمت 94میلیون و 400هزار تومان به 129میلیون و 755هزار تومان افزایش پیدا کرده است. قیمت تیبا صندوق دار هم حدود ۵ میلیون تومان بیشتر شده است.قیمت تیبا صندوق‌دار از 71میلیون و 200هزار تومان به 76میلیون و 800هزار تومان تغییر پیدا کرده است.

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز