تکلیف واکسیناسیون کادر درمان مشخص شد

کادر درمان در مدت پاندمی کرونا بارها با خطر مرگ مواجه شد و متاسفانه تعداد قابل توجهی از آنها جان خود را برای درمان و نجات بیماران کرونایی از دست دادند.

به گزارش کاماپرس خوشبختانه دیروز بلاخره تکلیف واکسیناسیون کادر درمان به طور دقیق، مشخص شد و توافق‌های لازم برای واکسیناسیون این قشر آسیب‌پذیر در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در این جلسه که با پیگیری‌های روزانه سازمان نظام پزشکی انجام شد، دکتر ظفرقندی تامین و تزریق سریع واکسن‌های استاندارد را برای کادر درمان کشور خواستار شد.

در این جلسه راه‌های تامین سریع واکسن مورد نیاز کادر درمان بررسی شد و بنا به درخواست سازمان نظام پزشکی، قرار است واکسیناسیون دقیقا بر اساس اولویت‌های ثبت شده در سند ملی واکسیناسیون کشور انجام شود.

در پایان این جلسه‌ی مهم، مقرر شد تزریق واکسن کادر درمان ظرف چند هفته آینده انجام شود؛ رئیس سازمان نظام پزشکی طی هفته جاری، جزئیات این برنامه را اعلام خواهد کرد.

آریاک سفر

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی، بر اساس آمار ثبت شده در سامانه نظام پزشکی، علاوه بر کادر بهداشت و درمان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، حدود ۶۰ هزار نفر از کادر درمان بهش خصوصی نیز برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کرده‌اند.

 

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز