تویوتا پریوس 2023 ؛ درخشش دوباره یک اسطوره

شاید در نگاه اول و بعد از تغییرات جدی که بر روی تویوتا پریوس مدل 2023 صورت گرفته است نتوانید آن را بشناسید. نمای ظاهری این خودرو پرطرفدار ماهیتی تهاجمی تر به خود گرفته و قدرت پیشرانه آن نیز افزایش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس،  طراحی کابین داخلی تویوتا پریوس 2023 بسیار مدرن و امروزی شده و موادی بسیار با کیفیت در ساخت آن به کار رفته است. نورپردازی فراگیر به رنگ آبی نیز بر زیبایی آن می افزاید.

تویوتا پریوس 2023 به طور کلی مورد بازنگری قرار گرفته و به جرات می توان گفت از زمان ورودش در سال 2000 تاکنون، این بهترین چهره ای است که به خودش گرفته است. رقبای جدی این خودرو یعنی هوندا اینسایت و هیوندای آیونیک در حال حاضر در دسترس نیستند و رقیب سرسخت آن را می توان کیا نیرو دانست. تویوتا پریوس برای این که در مبارزه پیروز شود شتاب بیشتری پیدا کرده و ظاهری اسپرت تر به خودش گرفته است.

راز آسمان پایتخت

تویوتا پریوس مدل 2023 در سه تیپ LE، XLE و Limited به بازار عرضه شده است. تیپ پایه LE به صورت استاندارد از تجهیزات زیادی بهره می برد که از میان آن ها می توان به رینگ های فولادی 17 اینچی و شش درگاه یو اس بی اشاره کرد.

تیپ XLE به تجهیزاتی مانند ورود و استارت بدون کلید، گرمکن صندلی های جلو، شارژر وایرلس تلفن همراه، روکش چرمی، سنسورهای پارک، رینگ های 19 اینچی و تنظیمات برقی صندلی راننده مجهز شده است.

تویوتا پریوس تیپ Limited علاوه بر موارد فوق به گرمکن غربیلک فرمان، گرمکن صندلی ها، درب صندوق عقب برقی، حافظه تنظیمات صندلی راننده و سیستم صوتی JBL با هشت بلندگو مجهز شده است.

تویوتا پریوس مدل 2023 از یک پیشرانه قدرتمند متشکل از یک موتور 2.0 لیتری بنزینی و دو موتور برقی بهره می برد که در مجموع می توانند 196 اسب بخار نیرو و 188 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. این میزان نیرو و گشتاور شتاب صفر تا صد پریوس را به 7.1 ثانیه رسانده است و تعویض دنده های نرم گیربکس نیز باعث شده است کیفیت سواری بسیار خوب باشد.

از تجهیزات ایمنی تویوتا پریوس مدل 2023 می توان به سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک به همراه سیستم تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل تطبیقی، دسیتیار عبور از خط، سیستم هشدار عبور از خط، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

بیشتر ببینید و بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تویوتا پریوس 2023 ؛ درخشش دوباره یک اسطوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز