توقیف حساب بانکی خواننده معروف

حساب بانکی محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی به دلیل بدهی مالیاتی توقیف شده است.

به گزارش کاماپرس، محمد معتمدی خواننده محبوب موسیقی ایرانی از توقیف حساب بانکی‌ مربوط به آموزشگاه موسیقی‌اش خبر داده و اعلام کرده به دلیل بدهی مالیاتی حساب بانکی اش بسته شده است.

حساب بانکی متعلق به آموزشگاه موسیقی این خواننده است و حقوق مدرسان و کارکنان را از این حساب پرداخت می کرده است. در سال ۱۳۹۸ آموزشگاه‌های موسیقی از مالیات معاف شدند، اما آنگونه که پیداست این قانون به طور کامل اجرایی نشده است.

معتمدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به توقیف حساب بانکی اش واکنش نشان داده و نوشته: «خدا رو شکر عزیز…
برقرارِ برقراریم! خیلی هم سر کیفیم. بیخود داریم ادای حال بدا رو در می‌آوریم. امروز یک اتفاق عجیب افتاد برامون. از آموزشگاه تماس گرفتند که موجودی حساب پرداخت حقوق معلم‌ها از سوی دولت بابت مالیات توقیف شده!

خبر کوتاه بود و عجیب! با خودم گفتم بابک زنجانی و امثال او با آن بدهی‌های نجومی هنوز به مرحله توقیف اموال نرسیده‌اند ولی حکم توقیف اموال بنده با افتخار و به سرعت صادر گردید. نمی‌دانم بابت کدام درآمد ولی عنوانش هست بدهی مالیاتی!

آریاک سفر

همه فعالان عرصه موسیقی می‌دانند که بنده یک هزارم بسیاری از دوستان همکار هم در این مملکت فعالیت و درآمد نداشته‌ام. و در این دو سال اخیر که تعداد کنسرت‌های ما هم صفر بوده. حتی همین کنسرت‌های آنلاین که اکثر همکاران من داشتند را هم بنده نداشتم.

گمان نمی‌کنم هیچ‌کدام از آن دوستان چه در مقام تهیه‌کننده و چه در مقام هنرمند تا کنون گذرشان هم به اداره مالیات خورده باشد، چه رسد به اینکه حکم توقیف اموال گرفته باشند.

حالا ببینید من چه بخور بخوری راه انداخته بودم که دولت و اداره مالیات و نظام بانکی همزمان و طی یک عملیات ضربتیِ مبارزه با فساد، این ابر بدهکار بانکی و مالیاتی را قبل از خروج از کشور ضربه فنی کردند.

البته این هم اموال شخصی من محسوب نمی‌شد و حساب پرداخت حقوق معلمان آموزشگاه «آبی رود» بود. چقدر حساب‌های بانکی من خالی بوده که رفتند سراغ حقوق معلم‌های آموزشگاه!

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز