توزیع شیر توسط پهپاد در استکهلم ؛ مرحله جدید خدمت رسانی پهپادی

پهپاد قوطی شیر پرنده در ماه می 2024 کارش را در شهر استکهلم شروع و خدمت‌رسانی پهپادی را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، توزیع شیر توسط پهپادی که قوطی شیر پرنده نامیده شده است در شهر استکهلم و بین 10 هزار نفر از ساکنان این شهر صورت خواهد گرفت. هدف این است که این خدمت‌رسانی در آینده توسعه بیابد و بتواند دارو، خواربار، غذا و کالاهای کوچک را از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها به دست مردم برساند.

این پروژه که فودورا ایر (Foodora Air) نامگذاری شده است، پروژه‌ای است که قرار است با همکاری سه شرکت سوئدی که در حوزه‌های ارتباطات موبایلی، رستوران‌داری و توزیع خواربار فعالیت دارند از یک سو و شرکت اریت (Aerit) که پهپادساز است از سوی دیگر انجام بگیرد.

این سرویس در فاز اول فقط در روزهای آخر هفته انجام می‌گیرد و به تدریج در همه روزهای هفته فعالیت خواهد کرد. ایجاد یک هاب دلیوری توسط پهپاد یک دستاورد بزرگ برای سوئد محسوب می‌شود و یک سفر درون شهری که 30 دقیقه طول می‌کشد را به یک پرواز پهپادی 7 دقیقه‌ای تبدیل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

پهپادهای قوطی شیر پرنده به شش موتور برقی و ضد آب مجهز شده‌اند و می‌توانند باری به وزن حداکثر 4 کیلوگرم را جابه‌جا کنند. این پهپادها با ظرفیت کامل می‌توانند مسافتی برابر 12 کیلومتر و هنگامی که خالی باشند 21 کیلومتر را پرواز کنند.

پهپادهای قوطی شیر پرنده می‌توانند عملیات برداشتن و تحویل مرسوله‌ها را بدون نیاز به هیچ گونه زیرساخت اضافی انجام بدهند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز