تلفن رو میزی پاناسونیک بخریم یا دکو؟

تلفن رو میزی پاناسونیک و دکو هر دو طرفداران زیادی بین خریداران داشته و جزو انتخاب‌های اول به حساب می‌آیند. علت این علاقه این است که علاوه بر تنوع بالا امکانات مناسب و قیمت خوبی نیز در این مدل‌ها می‌توان پیدا کرد. البته یک تفاوت اصلی بین دو برند پاناسونیک و دکو وجود دارد و آن هم این است که افرادی که می‌خواهند کمتر هزینه کنند سراغ برند دکو رفته و افرادی که هزینه بیشتری مد نظر دارند سراغ پاناسونیک می‌روند.

کاماپرس در این گزارش، با جست و جو در سایت‌های اینترنتی، دو مدل از تلفن پاناسونیک و دو مدل از تلفن دکو را معرفی کرده و یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

نگاه کلی به تلفن رو میزی پاناسونیک و دکو

تلفن‌های دکو با قیمت بسیار کمتری می‌توانند محصولی دارای صفحه نمایش و صدایی شفاف و کیفیتی قابل قبول را ارائه دهند. در حالیکه با قیمتی مشابه در برند پاناسونیک احتمالا باید تلفنی بدون صفحه نمایش خریداری کرد. از این جهت افرادی که داشتن صفحه نمایش برایشان مهم است، برای خرید محصول ارزان‌تر مجبور هستند سراغ برند دکو بروند. در مورد پاناسونیک نیز می‌توان محصولاتی با تنوع بسیار بالا و با کیفیت را خریداری کرد که متناسب با هزینه‌های صورت گرفته ارزش کالا نیز مشخص می‌شود.

تلفن رو میزی پاناسونیک با مدل KX-TS500MX

این تلفن پاناسونیک بدون نمایشگر و دفترچه تلفن بوده و کاربردی بسیار ساده دارد که با قیمت 851 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول امکان کنترل صدا در 4 مرحله را داشته و قابلیت اتصال دیواری را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این تلفن رو میزی پاناسونیک 475 گرم وزن داشته و از یک خط تلفن استفاده می‌کند. قابلیت انتقال تماس و شماره گیری مجدد نیز در این مدل ارائه شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

تلفن رو میزی پاناسونیک با مدل KX-TSC11MX

این تلفن رو میزی با یک عدد خط تلفن و نمایشگر 2.8 اینچی ارائه شده و با قیمت 1 میلیون و 597 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول پاناسونیک نور صفحه کلید نداشته و ظرفیت ورودی 50 مخاطب را دارد. همچنین این محصول 550 گرمی، امکان نمایش تماس گیرنده را داشته و بدون منشی تلفنی ارائه شده است.

تلفن رو میزی دکو با مدل 112CID

این مدل از تلفن رو میزی دکو دارای نمایشگر و دفترچه تلفن بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 735 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از یک خط تلفن استفاده کرده و امکان نمایش تماس گیرنده را فراهم می‌کند. همچنین این مدل از تلفن رو میزی قابلیت شماره گیری مجدد نیز داشته و در آن بلندگوی دیجیتال به کار رفته است. البته امکاناتی مانند نور صفحه کلید و ارسال و دریافت پیامک در این تلفن وجود ندارد.

تلفن رو میزی دکو با مدل 839CID

این مدل از تلفن رو میزی دکو قابلیت اتصال به دیوار را فراهم کرده و با قیمت 649 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی با سیم، امکان نمایش تماس گیرنده را داشته و تنظیم روشنایی صفحه نمایش نیز در آن وجود دارد. همچنین این محصول قابلیت تنظیم شدت صدای زنگ را داشته و زنگ بیدار باش و زنگ موقت نیز در آن قابل تنظیم هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیکتکنولایفکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز