گوشی سامسونگ اس 24 بخریم یا شیائومی 14؟

گوشی سامسونگ اس 24 و شیائومی 14 جزو محصولات پرچم دار هستند که با کیفیت قابل توجهی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و انتخاب بین آن‌ها می‌تواند کار سختی باشد. به همین جهت افراد مناسب با سلیقه و نیازی که دارند می‌توانند در مورد ویژگی‌های این دو محصول اطلاعات لازم را به دست آورده و بعد برای خرید تصمیم بگیرند. این دو گوشی هر دو امتیاز 9 را به طور کلی دریافت کرده‌اند و رقابت تنگاتنگی با یک دیگر دارند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و تفاوت‌های دو گوشی سامسونگ اس 24 و شیائومی 14 با جست و جو در سایت‌های اینترنتی پرداخته است.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی سامسونگ اس 24 و شیائومی 14

در نگاه کلی می‌توان گفت گوشی سامسونگ اس 24 با طراحی نسبتا جذاب‌تری ارائه شده و لیز بودن بدنه گوشی شیائومی 14 یکی از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید. با این حال هر دو گوشی پرچم دار با اندازه تقریبا یکسانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. سایز صفحه نمایش گوشی سامسونگ اس 24 با عدد 6.2 اینچ مشخص شده و سایز صفحه نمایش گوشی شیائومی 14 نیز 6.36 اینچ است.

در ساخت و طراحی گوشی سامسونگ اس 24 از پنل جلویی و پشتی گلوریا گلس Victus 2 استفاده شده و فریم آلومینیومی دارد، در حالی که در گوشی شیائومی 14 تنها یک گلوریا گلس Victus برای پنل جلویی به کار رفته است و همین مسئله باعث شده تا گوشی سامسونگ محصولی با کیفیت‌تر باشد. از نظر وزنی نیز گوشی سامسونگ 20 گرم سبک‌تر عنوان می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مقایسه ویژگی‌های فنی گوشی سامسونگ اس 24 و شیائومی 14

هر دو گوشی سامسونگ اس 24 و شیائومی 14 دارای صفحه نمایش با کیفیت بالایی بوده و تنها اندکی با یکدیگر فرق دارند. گوشی شیائومی 14 وضوح صفحه نمایش بیشتری داشته و گوشی سامسونگ اس 24 میزان روشنایی بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ظرفیت باتری در گوشی سامسونگ اس 24 با عدد 4000 میلی آمپر ساعت مشخص شده و ظرفیت باتری در گوشی شیائومی 14 نیز 4610 میلی آمپر ساعت است. به طور کلی گوشی شیائومی با ظرفیت باتری بیشتری ظاهر شده اما از نظر بازدهی باتری هر دو به یک اندازه عمل می‌کنند. برای بازی و دیدن ویدیو هر دو گوشی به یک اندازه شارژ مصرف می‌کنند اما در وبگردی و تماس، گوشی شیائومی توانایی بیشتری نشان می‌دهد.

در ادامه، می‌توان اسپیکر گوشی شیائومی 14 را قوی‌تر دانست، با اینکه هر دو محصول اسپیکرهایی بسیار خوب دارند اما گوشی شیائومی به دلیل داشتن بیس عمیق‌تر برای گوش دادن موسیقی و تماشای فیلم مناسب‌تر است.

مقایسه کیفیت دوربین در گوشی سامسونگ اس 24 و شیائومی 14

به طور کلی از نظر کیفیت دوربین می‌توان گوشی شیائومی را بهتر دانست. با اینکه عکس‌های این دو گوشی تقریبا یکسان دیده می‌شوند، اما عکس گرفته شده با گوشی شیائومی 14 می‌تواند جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارد. در موقعیت کم نور نیز گوشی شیائومی بهتر است. البته افرادی که به گرفتن عکس سلفی علاقه بیشتری دارند، بهتر است سراغ گوشی سامسونگ اس 24 بروند. این گوشی در گرفتن عکس سلفی عملکرد مناسب‌تری را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندسامسونگشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز