تغییر طراحی لکسوس جی ایکس بعد از 15 سال

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای نخستین بار بعد از سال 2009، کمپانی لکسوس در سال 2024 طراحی شاسی‌بلند جی ایکس را مورد بازنگری قرار داده و عملکرد آن را نیز بالا برده است. این موضوع درست همان چیزی است که مشتریان انتظار داشتند و بسیار مورد توجه آن‌ها قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی لکسوس انتظار دارد در سال 2024 حدود 33000 دستگاه لکسوس جی ایکس (Lexus GX) را به فروش برساند و اگر این پروژه با موفقیت روبرو شود، این آمار فروش به رکورد سال 2005 که 34339 دستگاه بوده است بسیار نزدیک خواهد شد. گفتنی است که لکسوس جس ایکس 550 تا ماه فوریه به دست نمایندگی‌های فروش نخواهد رسید و فقط 11 ماه برای دستیابی به این میزان فروش وقت باقی خواهد ماند.

علاوه بر این که نمای ظاهری لکسوس جی ایکس 550 دستخوش تغییراتی شده است، پیشرانه نیز مورد بازنگری قرار گرفته و موتور قدیمی هشت سیلندر و 4.6 لیتری، با یک موتور شش سیلندر 3.4 لیتری دو توربوشارژری جایگزین شده است. به این ترتیب، عملکرد افزایش پیدا کرده و نیرو از 301 اسب بخار به 349 اسب بخار و گشتاور از 446 نیوتن‌متر به 650 نیوتن‌متر افزایش یافته است.

راز آسمان پایتخت

همان‌طور که پیشتر گفته شد لکسوس جی ایکس 550 مدل 2024 در ماه فوریه به بازار عرضه می‌شود و قیمت پایه آن 64250 دلار اعلام شده است. البته تاکنون اطلاعاتی در مورد کیفیت سواری آن در دست نیست ولی از روی ابعاد و ویژگی‌های ظاهری می‌توان قضاوت کرد که در این زمینه نیز رضایت مشتریان را به دست خواهد آورد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز