تعمیر ماشین لباسشویی قبل از عید چقدر هزینه دارد؟

تعمیر ماشین لباسشویی قبل از عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

تعمیر ماشین لباسشویی، آن‌هم وقتی به روزهای عید و خانه تکانی نزدیک هستیم، کاری چالشی و وقت‎‌گیر است که به تخصص و دقت بالایی نیاز دارد. خرابی ماشین لباسشویی به‌عنوان عضو ثابت و اصلی نظافت لباس‌ها و لوازم پارچه‌ای، عملا نظم خانه را برای مدت کوتاهی از بین برده و هزینه‌های بالای خشکشویی را به بار می‌آورد.

با این وجود سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات منزل درحال حاضر، این کار را با استفاده از کارشناسان تعمیر متخصص و خبره و دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهند. این مراکز معمولا نشانه‌های مرتبط با نقص یا خرابی در دستگاه شما را ابتدا به‌صورت تلفنی و سپس از طریق مراجعه حضوری بررسی کرده و بعد از عیب‌یابی دقیق، کار تعمیر ماشین لباسشویی را شروع می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در چند مرکز ارائه‌دهنده خدمات در منزل، هزینه این خدمت را در اسفندماه 1402 معرفی می‌کند.

قبل از تعمیر ماشین لباسشویی به صداهای دستگاه دقت کنید

صداهای جدیدی که ماشین لباسشویی تولید می‌کند، نشانه‌ای جدی از احتمال خرابی است. البته بسیاری از ماشین لباسشویی‌های خیلی قدیمی می‌توانند صداهایی را به‌علت کهنه بودن قطعات تجربه کنند که در این خصوص نیز توصیه می‌شود برای دستگاه یک سرویس کامل با بازبینی کامل انجام شود.

معمولا هر دستگاه لباسشویی، صداهای ریتمیک، آرام و منظم خود را دارد که یکی از راه‌های تشخیص سریع ایجاد نقص فنی در آن‌ها، بهم خوردن ریتم این صداها است. این صداها در بسیاری از موارد به‌صورت صدایی از کوبیده شدن، جیر جیر، ساییدن و صداهای بیش از حد بلند و غیرمعمول به‌گوش می‌رسند.

راز آسمان پایتخت

تعمیر ماشین لباسشویی قبل از عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

نشت آب در دستگاه را جدی بگیرید

اگر با حوضچه‌ای از آب در آشپزخانه مواجه شده‌اید، اولین چیزی که باید به آن شک کنید، امکان نشتی در ماشین لباسشویی است که یکی از معمول‌ترین ایرادات این دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود. اولین کاری که در مواجهه با نشت آب باید انجام دهید، خاموش کردن دستگاه و مراجعه سریع به تعمیرکار متخصص نشتی است.

تا زمان رسیدن متخصص نیز می‌توانید آب‌های جمع شده در اطراف ماشین لباسشویی را خشک کنید. نفوذ آب به شکاف‌های اطراف سرامیک یا پارکت در اطراف دستگاه، باعث رشد و تکثیر کپک‌ها می‌شود که تقریبا آخرین چیزی است که یک ماشین لباسشویی خراب به آن نیاز دارد.

تعمیر ماشین لباسشویی قبل از عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

بوی بد مداوم محفظه داخلی ماشین لباسشویی را بررسی کنید

با اینکه کار اصلی و اساسی یک ماشین لباسشویی شستشو و تمیز کردن لباس‌های کثیف است، با این‌حال اگر خود محفظه دستگاه به‌طور مداوم بوی متفاوت و یا غیرمطبوعی می‌دهد، می‌تواند نشانی از خرابی یا نشتی ماشین لباسشویی باشد. تعمیرکاران در این مواقع ابتدا محیط اطراف لباسشویی را بررسی می‌کنند تا از عدم وجود کپک در آن مطمئن شوند.

این بو هم‌چنین می‌تواند چیزی شبیه به بوی سوختگی باشد که به‌سرعت بعد از استشمام آن باید دستگاه را خاموش کرده، محفظه را خالی کنید و آن را از برق بکشید. بوی سوختگی معمولا در اثر مشکلات الکتریکی موتور، تسمه یا سایر قطعات داخلی است که نیاز به عیب‌یابی توسط کارشناس دارد.

تعمیر ماشین لباسشویی قبل از عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در اسفندماه 1402

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی معمولا به نوع و شدت عیب در دستگاه بستگی دارد. این تعمیر تمام قطعات اصلی دستگاه از جمله تایمر مکانیکی، تایمر دیجیتال، هیدرو استارت و دکمه استارت را شامل می‌شود که هزینه آن‌ از 270 تا 670 هزار تومان، بسته به نوع قطعه و مرکز ارائه‌دهنده خدمت، متفاوت است.

هم‌چنین خدماتی شامل تعویض کمرفنر، شیر برقی، میکرو سوییچ، لاستیک، درب ماشین، موتور، پمپ تخلیه، خرطومی و … با توجه به نظر کارشناس هزینه‌های متفاوتی دارند که برای اطلاع بیشتر از آنها می‌توانید با پشتیبان‌های مجموعه‌های مورد نظر خود در تماس باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی قبل از عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچارهاسپاردسرویس برترهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز