تعمیرات ساختمان را به آچارباز بسپاریم یا آچاره؟

تعمیرات ساختمان را به آچارباز بسپاریم یا آچاره؟ کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

برای دوام ظاهر و کیفیت ملک و هم‌چنین افزایش ایمنی آن، تعمیرات ساختمان، از اساسی‌ترین اقداماتی است که می‌توانید در حق خانه‌تان انجام دهید. با هربار عقب انداختن تعمیر یا بازسازی یکی از قسمت‌های ساختمان، ریسک خرابی کامل آن و پرداخت هزینه‌های سنگین را افزایش می‌دهید.

درکنار بازرسی‌های مداوم بخش‌های مختلف آپارتمان، تعویض اجزای قدیمی و از کارافتاده، متناسب‌سازی خانه با شرایط آب‌وهوایی محیط و بررسی سالانه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرمایه‌گذاری روی خدمات حرفه‌ای ساختمان و تعمیران نیز سلامت آن را تا حد قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

کارشناسان تعمیرات ساختمان با استفاده از تجهیزات تخصصی، تمام نقاط کور ساختمان و قسمت‌هایی با دسترسی سخت را بررسی کرده و خطراتی که به‌صورت عادی و با یک نگاه قابل تشخیص نیست را رفع می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش نحوه دسته‌بندی و ارائه خدمات را در دو سایت آچاره و آچارباز بررسی می‌کند.

تعمیرات ساختمان در آچارباز

آچارباز یک سایت تخصصی در زمینه ارائه خدمات و تعمیرات کالاهای دیجیتال، خودرو و لوازم منزل است که از سال 1395 شروع به فعالیت کرد. آچاره در بیش از 30 حوزه تعمیرات، از جمله تعمیرات سیستم‌های صوتی و تصویری، خدمات برق ساختمان و سیستم‌های محافظتی، رنگ و نقاشی ساختمان، دستگاه‌های صنعتی کوچک و پیانو و لوازم شخصی، خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

شفافیت در تعرفه‌ها و قیمت‌های مقرون به‌صرفه و استفاده از کارشناسان مطمئن از نکاتی است که سایت آچارباز آن‌ها را بخشی از نقاط قوت خود به‌شمار می‌آورد. تمامی متخصصان این مجموعه، با تایید تیم حرفه‌ای، نیروی انتظامی و هم‌چنین تحویل برگه عدم سوپیشینه جذب و استخدام می‌شوند.

هزینه تعمیرات ساختمان در این مجموعه در بخش برق ساختمان از حدود 30 هزار تومان تا 600 هزار تومان، در بخش سیستم امنیتی ساختمان از حدود 44 هزار تومان تا 1 میلیون و 680 هزار تومان، در بخش پکیج از حدود 100 هزار تومان تا 700 هزار تومان و در بخش رنگ و نقاشی ساختمان به‌ازای هر متر مربع از حدود 27 هزار تومان تا 36 هزار تومان، بسته به جزئیات خدمات انتخابی متفاوت است.

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به سایت آچارباز مراجعه کنید یا با پشتیبان‌های این مجموعه تماس بگیرید.

تعمیرات ساختمان را به آچارباز بسپاریم یا آچاره؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

تعمیرات ساختمان در آچاره

آچاره درکنار خدمات تعمیر ساختمان و اشیا، خدمات در منزل را در دسته‌بندی‌های گسترده‌تری شامل اسباب کشی، سلامت و زیبایی، نظافت و پذیرایی و تعمیرات لباس، عرضه می‌کند. این مجموعه در بخش تعمیرات ساختمان، نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت، تخریب، نقاشی ساختمان، کاشی‌کاری و سرامیک، جوشکاری و آهنگری درب و پنجره آهنی، دوخت و نصب پرده، بنایی، گچ‌کاری و رابیتس‌کاری، نصب کاغذ دیواری، نصب کف‌پوش و دیوارپوش، دریل‌کاری، کلیدسازی، تعمیرات نما و … را ارائه می‌دهد که لیست کامل این خدمات در سایت آچاره در دسترس است.

هزینه خدمات در هر بخش با توجه به میزان کار، تعداد و مهارت نیروی متخصص، ساعت‌کاری اضافه و لوازم به‌کاررفته درحین تعمیرات، متفاوت است.  با این‌که همه کارشناسان آچاره، افرادی متخصص، مطمئن و حرفه‌ای در حوزه خود هستند، شما برای سفارش خدمات می‌توانید از تجربه قبلی کاربران در بخش نظرات، کارشناس مناسب را برای خدمت موردنظر، رزرو کنید.

تعمیرات ساختمان را به آچارباز بسپاریم یا آچاره؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچاربازآچاره
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز