زمزمه تعطیلی 10 روزه تهران به دلیل حاد شدن وضعیت کرونا

لست سکند

قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز و حاد کرونایی موجب شده است که مسئولان ستاد فرماندهی کرونای پایتخت پیشنهاد قرنطینه 10 روزه تهران را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دهند. این پیشنهاد در صورت تصویب به تعطیلی 10روزه تمام مشاغل تهران به جز مشاغل ضروری خواهد انجامید.

به گزارش کاماپرس، هشدارهایی که پیش از تعطیلات نوروز و طی دو هفته ابتدای سال 1400در مورد احتمال بحرانی شدن وضعیت کرونا در شهر تهران بارها و بارها توسط مسئولان وزارت بهداشت تکرار شد – و البته توسط سایر مسئولان از جمله مسئولان بخش گردشگری و مسئولان قرارگاه مقابله با کرونای تهران و صد البته توسط بسیاری از شهروندان جدی گرفته نشد – روز دوشنبه 16 فروردین رنگ واقعیت به خود گرفت و وضعیت کرونا در پایتخت به رنگ قرمز درآمد.

قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران به معنی احتمال تشدید شیوع ویروس کووید 19 و تصاعدی شدن تعداد مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا است و ستاد ملی مقابله با کرونا در چنین وضعیتی قانونا باید برای پیشگیری از وخیم تر شدن و از کنترل خارج نشدن اوضاع محدودیت‌های شدیدی در نظر بگیرد.

تعطیلی تمام مشاغل به جز مشاغل ضروری در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا

گزارش های رسانه ها حکایت از آن دارد که موضوع وضع محدودیت های شدید در پایتخت در دست پیگیری است و نادر توکلی که مسئولیت معاونت درمان ستاد فرماندهی کرونای استان تهران را به عهده دارد در جلسه عصر روز دوشنبه 16 فروردین ماه ستاد مدیریت کرونای این استان، پیشنهاد قرنطینه پایتخت به مدت 10 روز را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرده است.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول تصریح کرده است که چنانچه این پیشنهاد مورد تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گیرد کلیه مشاغل در سطح استان تهران و خصوصا مشاغل مستقر در شهر تهران به مدت 10 روز اجبارا تعطیل خواهند شد.

توکلی این را هم گفته است که در صورت تعطیلی 10 روزه تهران این تعطیلی شامل مشاغل گروه یک (مشاغل ضروری) نخواهد بود.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز