تسلا مدل اس 2023 ؛ سلطان شتاب و سرعت

لست سکند

کمپانی تسلا همچنان تولیدکننده پیشرو خودروهای برقی در سطح جهان است و تسلا مدل S گل سر سبد محصولات آن به شمار می آید. در واقع، سدان و هاچ بک تسلا مدل S به همراه برادر کوچک ترش یعنی تسلا مدل 3 جز محبوب ترین خودروهای برقی در آمریکا هستند و به خاطر شتاب بی نظیر، برد زیاد و لوکس بودن بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تیپ پایه تسلا مدل S با بیش از 640 کیلومتر برد و شتاب صفر تا صدی نزدیک به 3 ثانیه این توانایی را دارد که به رقابتی تنگاتنگ با پورشه تایکان و آئودی e-tron جی تی بپردازد.

برخلاف خودروسازهای دیگر که ظاهر محصولات شان را به صورت سالیانه به روز رسانی می کنند، تسلا دوست دارد تجهیزات جدیدی به محصولاتش اضافه کند، به همین منظور در تسلا مدل اس  2023 یک نمایشگر اطلاعات و سرگرمی گردان تعبیه شده است که می تواند به سمت راننده و یا به سمت سرنشین جلو چرخانده شود.

راز آسمان پایتخت

تسلا مدل اس 2023 واقعاً خودرو خاصی است و اگر عاشق شتاب و سرعت باشید به طور قطع رضایت تان را جلب می کند. شتاب آن سرسام آور است و اگر شروع خوبی داشته باشید، کمی بیشتر از 2 ثانیه می توانید به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست بیابید. کمپانی تسلا حداکثر سرعت این خودرو برقی را 240 کیلومتر برساعت اعلام کرده است. چسبندگی و قدرت ترمزگیری نیز عالی است، به همین خاطر تسلا مدل S  برای استفاده روزمره در شهر و همچنین تردد در بزرگراه ها بسیار راحت و مناسب است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز