پورشه باکستر 718 مدل 2023 ؛ خودرو ناب و تمام عیار رونمایی شد

لست سکند

پورشه باکستر 718 یکی از شناخته شده ترین رودسترهای 2 در است و آن هم دلیل خوبی دارد: این خودرو از سواری مهیج و هندلینگی عالی برخوردار است و برای خریدن آن نیز مجبور نیستید بهای یک ابرماشین را بپردازید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پورشه باکستر 718 هم اکنون در نسل چهارمش عرضه می شود و با به روزرسانی های پیوسته ای که روی آن صورت می گیرد، به جرأت می توان گفت هنوز جای زیادی برای توسعه دارد. البته کمپانی پورشه پیشتر این پیغام را داده بود که تا سال 2025 باکستر را برقی خواهد کرد، ولی در عین حال تعهد کرده است تا جایی که بتواند به تولید نسخه بنزینی نیز ادامه خواهد داد.

پورشه باکستر 718 مدل 2023 با دو موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت: یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با 394 اسب بخار قدرت و دیگری یک موتور 4.0 لیتری شش سیلندر و تنفس طبیعی. به این ترتیب برای هر سلیقه ای یک موتور وجود دارد و رقبایی مانند بی ام و زد4 و آئودی TT بر خودشان خواهند لرزید.

راز آسمان پایتخت

هر دو موتور 4 و 6 سیلندر به صورت استاندارد در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی قرار می گیرند و نیروی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کنند. علاوه بر این، امکان انتخاب یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و دوکلاچه که تیز و فرزتر است نیز برای مشتریان وجود دارد. هر دو این گیربکس ها هماهنگی خوبی با شاسی و موتور دارند و تجربه ای کامل و تمام عیار از یک خودرو اسپرت در اختیار سرنشینان پورشه باکستر 718 مدل 2023 قرار می دهند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز