تست هندلینگ دنا و تارا چگونه در ایران خودرو انجام می شود؟ (ویدیو)

دنا و تارا دو سدان از محصولات شرکت ایران خودرو به شمار می آیند که در حال حاضر از لحاظ قیمت و کلاس بدنه رقبایی برای یک دیگر محسوب می شوند. در واقع، تارا به نوعی نسخه ایرانی پژو 301 است که از نظر پلتفرم، ایمنی و فضای کابین شباهت های زیادی به نسخه فرانسوی اش دارد و می تواند به عنوان گزینه ای جدیدتر مطرح باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست هندلینگ دنا و تارا در شرکت ایران خودرو را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، خودروهای دنا و تارا در واقع خودروهایی فیس لیفت شده هستند و کاملاً جدید به شمار نمی آیند. دنا در اصل نسخه فیس لیفت سمند و تارا نیز جایگزین پژو 301 است و از همان پلتفرم و بدنه بهره می برد.

پیشرانه ای که بر روی سدان جمع و جور تارا نصب شده از نوع TU5  پلاس است که در واقع نسخه بهینه سازی شده همان TU5  قدیمی است و پس از اعمال تغییرات، اکنون اندکی قوی تر ظاهر شده است و می تواند 113 اسب بخار نیرو و 144 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در حال حاضر گیربکس تارا از نوع پنج سرعته دستی است ولی این احتمال وجود دارد که به زودی با یک گیرکس شش سرعته جدید نیز در اختیار مشتریان قرار بگیرد که در میزان کشش و مصرف سوخت خودرو تاثیری مثبت خواهد داشت.

آریاک سفر

بیشتر ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز