تخفیف 45 درصدی بیمه بدنه سینا برای چه افرادی است؟

لست سکند

متقاضیان بیمه بدنه می‌توانند آن را از بیمه سینا خریداری کنند. مجموعه سینا این نوع بیمه نامه را با اعمال تخفیف 45 درصدی ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بیمیتو، تخفیف بیمه بدنه سینا برای همه افراد یکسان نیست. خودروهایی با ارزش 30 میلیون تومان به بالا، 45 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد. اما خودروهایی که کمتر از 30 میلیون تومان ارزش دارند، 35 درصد تخفیف خواهند گرفت. در صورتی که بیمه گذار حق بیمه را به صورت نقدی پرداخت کند، 10 درصد تخفیف دریافت خواهد کرد. میزان تخفیف بیمه بدنه برای خودرو صفر کیلومتر نیز 20 درصد اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ضمنا اگر دارنده بیمه بدنه طی مدت داشتن این بیمه نامه خسارتی نداشته باشد، می‌تواند از تخفیف‌های عدم خسارت استفاده کند. میزان این تخفیف برای یک سال عدم خسارت 25 درصد، دو سال 35 درصد، سه سال 45 درصد و چهار سال به بالا 60 درصد خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است قیمت بیمه بدنده سینا با توجه به ارزش خودرو و تعداد پوشش‌های مورد درخواست بیمه گذار و منظور شدن تخفیفات بیمه بدنه محاسبه خواهد خواهد شد.

گذری بر فعالیت بیمه سینا

بیمه سینا، سهامی عام، با سرمایه اولیه 14 میلیارد تومان در دهم آبان ماه سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر شرکت بیمه سینا به عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی مطرح در تمامی رشته‌های بیمه‌ای زندگی و غیرزندگی مشغول به فعالیت است. این شرکت بیمه 62 شعبه، هزار و 14 نماینده عمومی و 246 نماینده بیمه عمر در سراسر کشور دارد و به تمامی مردم خدمات ارائه می‌دهد.

بیمه سینا بار دیگر در سال گذشته موفق به کسب سطح یک توانگری مالی شد. این مجموعه اخیرا در نخستین نمایشگاه ملی گام دوم در کنار مجموعه‌های علمی حضور پیدا کرد و به ارائه و معرفی محصولات و خدمات بیمه‌ای خود پرداخت.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز