امکان ویژه بیمه شخص ثالث نوین چیست؟

لست سکند

بیمه شخص ثالث قوانین و مقرراتی دارد که در بین همه شرکت‌های بیمه‌ای یکسان است اما نحوه ارائه آن فرق دارد. بیمه نوین در زمینه شخص ثالث از قانون کلی پیروی می‌کند اما شرایط ویژه‌ای برای ارائه آن در نظر گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیمه شخص ثالث 62 مرکز پرداخت خسارت در کل کشور دارد که روند دریافت خسارت را برای بیمه گزار راحت می‌کند. ضمنا مشتریان بیمه نوین این امکان را دارند تا قیمت بیمه شخص ثالث را به صورت آنلاین استعلام کنند، این موضوع به بیمه گزار کمک خواهد کرد تا قبل از خرید بیمه از قیمت و پوشش‌های آن اطلاع کسب کند. افرادی که مایل به دریافت قیمت بیمه نامه شخص ثالث هستند باید اطلاعاتی درخصوص خودرو و مشخصات بیمه نامه قبلی خود ارائه دهند تا از نرخ روز این خدمت آگاهی پیدا کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان این کار، باید به سایت شرکت بیمه نوین رفته و از قسمت خدمات الکترونیک، گزینه استعلام حق بیمه شخص ثالث را انتخاب کنند و با تکمیل فرآیند مربوطه از هزینه این خدمت آگاه شوند.

راز آسمان پایتخت

درباره مجموعه بیمه نوین بیشتر بدانید

بیمه نوین هجدهمین شرکت بیمه در ایران است که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد. این شرکت از آغاز فعالیت تاکنون تمامی خدمات بیمه‌ای مجاز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. موسسان این شرکت به سه گروه بانک و مالی، صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شوند. موضوع اصلی این شرکت انجام عملیات بیمه‌ای در تمامی رشته‌های بیمه اعم از اشخاص، اموال و مسئولیت، سرمایه گذاری از محل سرمایه، اندوخته‌ها و ذخایر و انجام بیمه‌های اتکایی واگذاری برحسب نیاز است.

این شرکت تاکنون توانسته تندیس طلای رعایت حقوق مصرف کنندگان، جایزه ملی تعالی سازمانی، گواهی نامه سیستم کنترل کیفیت، جایزه ملی مدیریت مالی ایران و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز