بیمه ملت چه پوشش هایی برای مالکان خودرو ارائه می دهد ؟

لست سکند

خودرو وسیله نقلیه‌ای است که این روزها به یک بخش جدایی‌ناپذیر زندگی‌ها تبدیل شده است. افزایش قیمت این وسیله نقلیه سبب شده تا به همان میزان اهمیت بیمه‌های خودرو نیز افزایش یابد. در این میان بیمه ملت با ارائه پوشش‌های متنوع برای مالکان خودرو سعی کرده است تا حدودی این دغدغه را کاهش دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبارداغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای خودروها است و بیمه بدنه نیز می‌تواند پوششی مکمل برای این وسایل نقلیه به‌خصوص خودروهایی با قیمت بیش از 400 میلیون تومان باشد.

براساس ماده 8 قانون بیمه شخص ثالث، اگر خودرویی بیش از 400 میلیون تومان قیمت داشته باشد و هنگام تصادف خسارتی ببیند خسارت آن بر اساس خودرو متعارف 400 میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

بیمه ملت در راستای بیمه خودروها سعی داشته محصولات نوین و متنوعی ارائه دهد که افراد بتوانند از میان انتخاب‌های متنوع، پوشش موردنظر را انتخاب کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شرایط استثنایی بیمه ملت برای خانم ها

تمدید آنلاین بیمه بدنه طی 20 دقیقه با بیمه بازار

براساس گزارش منتشر شده از سوی روابط عمومی بیمه ملت، از پوشش‌‎های متوع ارائه شده توسط  این مجموعه می‌توان به بیمه کوتاه مدت شخص ثالث، بیمه جامع خودرو، بیمه بدنه و کمک‌رسان، بیمه امداد SOS، بیمه بدنه طرح راننده محور و عملیاتی کردن بیمه خسارت کلی در بیمه بدنه خودرو، پوشش افت قیمت خودرو و حذف فرانشیز اشاره کرد. متقاضیان می‌توانند از خدمات بیمه ملت برای دغدغه موردنظر استفاده کنند.

این مجموعه از سال 1393 در حوزه بیمه خودرو پوشش‌های متنوعی ارائه کرده است. بیمه‌گزاران می‌توانند بیمه شخص ثالث و بدنه را از طریق وبسایت بیمه ملت دریافت کنند.

متقاضیان دریافت بیمه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بیمه ملت یا هر یک از نمایندگی‌های بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز