شرایط استثنایی بیمه ملت برای خانم ها

لست سکند

یکی از دغدغه‌های اصلی زنان سرپرست خانوار، زنان مجرد یا خانه‌دار استقلال مالی و حقوق بازنشستگی است تا آینده‌ای مطمئن برای خود رقم بزنند. این امکان پیش از این برای تمامی افراد فراهم نبود ولی بیمه ملت در این راستا و برای حمایت از زنان، پوشش‌های تکمیلی متنوعی را ارائه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از زنان خانه‌دار، بیمه ملت بیمه‌ای به نام مستمری زنان خانه‌دار ارائه داده تا تمامی زنان و دختران کشور از یک پوشش بیمه‌ای جامع بهره ببرند. کاماپرس در ادامه شرایط این نوع بیمه را توضیح خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، بیمه مستمری زنان خانه‌دار پوشش‌های متنوعی دارد. این بیمه علاوه بر پرداخت مستمری مادام‌العمر برای زنان، امکانی قرار داده تا افراد بتوانند به صورت انفرادی از چند طرح برخوردار شوند. گفتنی است این نوع بیمه هر ساله 8 درصد افزایش خواهد داشت و بیمه‌شدگان از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

تمامی زنان می‌توانند با پرداخت 13 تا 30 سال حق بیمه، تا پایان عمر از حقوق مستمری بهره‌مند شوند و از پوشش‌های تکمیلی دیگر نیز استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

مزایای بیمه مستمری زنان

از مزایای این بیمه می‌توان به پرداخت سود حاصل از سرمایه‌گذاری به صورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود تضمینی، محاسبه سود به صورت روزانه، امکان دریافت وام از مبلع اندوخته بدون ضامن یا وثیقه پس از پایان سال دوم، صدور کارت بیمه اعتباری برای خرید اقساطی کالا و خدمات، افزایش سالیانه حق بیمه و افزایش بازده سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

افراد تحت پوشش این بیمه می‌توانند ذی‌نفع یا ذی‌نفعانی نیز برای خود تعیین کنند. اگر فرد بیمه‌شده فوت کند و در دوران پرداخت بیمه بوده باشد، اندوخته ایجاد شده به ذی‌نفع داده خواهد شد. اگر فرد فوت شده در طول ده سال اول دریافت مستمری باشد نیز پرداخت ده سال مستمری به ذی‌نفعان صورت خواهد گرفت. پرداخت سه برابری آخرین مستمری ماهانه برای هزینه‌های ضروری فوت به ذی‌نفع یا ذی‌نفعان از دیگر مزایای این بیمه به شمار می‌رود.

بیمه مستمری زنان به افراد 18 تا 60 ساله ارائه می‌شود و حق بیمه نیز نسبت به شرایط مالی تعیین خواهد شد. گفتنی است امکان تسقیط حق بیمه سالیانه نیز برای فرد وجود دارد که می‌تواند به صورت 2 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه انتخاب کند.

بانوان می‌‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت بیمه ملت یا یکی از نمایندگان این بیمه مراجعه کنند و در صورت تمایل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

بیمه ملت فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد که در سه سال گذشته عنوان برترین شرکت بیمه کشور در بخش توانگری مالی همچنین رکورد توانگری مالی در صنعت بیمه کشور را از آن خود کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز