تمدید آنلاین بیمه بدنه طی 20 دقیقه با بیمه بازار

لست سکند

براساس آمار هر نیم‌ساعت یکبار تصادفی رخ می‌دهد که برای جبران این نوع خسارت‌ها خرید بیمه بدنه خودرو یکی از الزاماتی است که هر راننده‌ای باید انجام دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزایش ارزش خودرو سبب شده تا به همان میزان خسارت‌های اتومبیل نیز کمرشکن شود، به همین سبب برای کاهش هزینه‌های تعمیر، رانندگان وسیله نقلیه خود  را بیمه بدنه می‌کنند. البته برخی اوقات افراد به سبب دردسرهای تمدید بیمه بدنه به صورت حضوری، از این کار صرف‌نظر می‌کنند که خسارت‌های جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت. برای حل این مشکل، برخی وب‌سایت‌ها همچون بیمه بازار برای حل چالش‌ها قدم برداشته‌اند تا متقاضیان بتوانند به صورت غیرحضوری بیمه بدنه را تمدید کنند.

نحوه تمدید بیمه بدنه در بیمه بازار

بیمه بازار شرایطی فراهم کرده تا متقاضیان ضمن مقایسه قیمت انواع بیمه‌ها بتوانند بیمه بدنه را با تخفیف و طی مدت زمان 20 دقیقه تمدید کنند. محل بازدید خودرو را فرد انتخاب خواهد کرد و کمتر از یک روز به صورت رایگان بیمه‌نامه خود را درب منزل تحویل می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

بیمه بازار سامانه‌‌ای تحت نظارت بیمه مرکزی  است که متقاضیان خرید بیمه می‌توانند به صورت آنلاین ضمن مقایسه بیمه‌ها با یکدیگر از شرایط و پوشش‌های متفاوت آگاه شوند و بیمه مورد نظر خود را سفارش دهند که پس از صدور به آدرس متقاضی ارسال می‌شود. از بیمه‌های ارائه شده توسط این سامانه می‌توان به شخص ثالث، ثالث موتورسیکلت، تکمیلی، عمر، آتش‌سوزی، مسافرتی، سازمانی و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز