بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران 1401

نمایشگاه لوازم خانگی-کاماپرس
لست سکند

بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌­المللی لوازم خانگی از روز 29 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران آغاز به کار می‌­کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویدادی مهم در حوزه صنعت لوازم خانگی ایران است که هرساله توسط انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در این حوزه در محل نمایشگاه بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود.

بیشتر بخوانید:

در این دوره از نمایشگاه بیش از 400 شرکت­‌کننده جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند. همچنین گروه‌­های محصول متنوعی در زمینه انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی – انواع محصولات صوتی و تصویری – انواع ماشین‌­های شوینده – انواع ظروف – انواع سرویس­‌ها و ابزار آشپزخانه – انواع محصولات پخت‌وپز – سبد محصولات (شامل: جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ‌گوشت، آسیاب و غیره) و انواع قطعات در این رویداد عرضه می­‌شود.

راز آسمان پایتخت

این نمایشگاه بستر مناسبی برای حضور تولیدکنندگان داخلی و حمایت از کالای ایرانی و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌­کنندگان است.

علاقه‌­مندان می­‌توانند از تاریخ 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌­المللی لوازم خانگی طی آبان ماه سال گذشته با حضور 411 واحد تولیدی داخلی و 7 شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز