یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران 1401

نمایشگاه بین¬المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران با عنوان " ایران ایر شو 2022" -کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پانزدهمین نمایشگاه بین‌­المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران با عنوان ” ایران ایر شو 2022″ از روز 22 الی 25آذر ماه 1401 در مرکز نمایشگاه‌­های بین­‌المللی کیش برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور 80 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی از کشورهای روسیه، چین و اتیوپی در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع در جزیره کیش برگزار می‌شود. در این رویداد گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه انواع تجهیزات و قطعات صنعت هوایی ساخت داخل و خارج، تجهیزات فرودگاهی، اقلام مربوط به ساخت پله و صندلی هواپیما، انواع هواپیما، بالگرد و پهپاد حضور دارند. همچنین علاوه بر مشارکت طراح‌های دانش­‌بنیان هوایی، شبیه‌­سازهای پروازی و امور خدمات بالگردها، در این نمایشگاه انواع محصولات فرهنگی هوایی نیز عرضه می‌­شود.

بیشتر بخوانید

برگزاری کنفرانس، نشست‌های علمی و میز گرد از دیگر برنامه‌­هایی است که همزمان با برگزاری نمایشگاه ایرشو برنامه‌­ریزی شده است. این برنامه­‌ها در موضوعات متنوعی در زمینه‌های ساخت، تعمیرات، پشتیبانی سیستم­‌های هوایی، صنعت بالگرد، بحث‌­های فضایی ماهواره و پرتاب­گرها برگزار می‌­شود.

راز آسمان پایتخت

نمایشگاه ایرشو رویدادی مهم در حوزه صنایع هوایی و هوانوردی کشور است که توسط شرکت نمایشگاه‌­های هوایی پارس آویشن پرواز کیش و با حمایت سازمان صنایع هوایی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه­‌های کشور، انجمن شرکت­‌های هواپیمایی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، مرکز همکاری­‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و مرکز تعاملات بین‌­المللی ریاست جمهوری و سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌­شود.

دهمین دوره این نمایشگاه طی اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور شرکت‌ها و نهادهای فعال در صنعت هوایی و هوانوردی کشور به دلیل فراگیری بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز