بیست و یکمین نمایشگاه بین‌ المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان 1401

نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی -کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌­المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از روز 22 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین­‌المللی اصفهان آغاز به کار می‌­کند.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور 85 شرکت تولیدکننده فعال در زمینه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از 7 استان کشور در فضایی به وسعت 8 هزار مترمربع در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار می‌­شود. در این رویداد شرکت‌­کنندگان از استان­‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، فارس، مازندران و خوزستان حضور دارند. همچنین علاوه بر حضور شرکت­‌های داخلی، شرکت‌­های خارجی فعال در این حوزه مانند میتسوبیشی الکترونیک، ویزمن، هیتاچی، آتگ و میدیا جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه شرکت می‌­کنند.

در این نمایشگاه گروه­‌های کالایی متنوعی در زمینه تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم­‌های تاسیساتی، انواع لوله و اتصالات و گروه‌های خدماتی و پیمانكاری حضور دارند.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 22 لغایت 25 آذر ماه 1401 از ساعت 10 الی 18 در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

همچنین دوره قبل این رویداد طی بهمن ماه سال گذشته با حضور 98 برند و شرکت‌­های فعال در حوزه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از 8 استان کشور در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار شد. شرکت­‌کنندگان در این رویداد از استان­‌های اصفهان، البرز، تهران، مشهد، گیلان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان (کیش) حضور داشتند.

کالاتهویه هواکاران

شرکت کالاتهویه هواکاران در زمینه پخش و فروش انواع کالاهای تهویه از جمله کانال های فلکسیبل، عایق الاستومری، کانال گالوانیزه، دریچه و دمپر، انواع بست ها و… فعالیت دارد. شرکت کالاتهویه با بیش از ده سال تجربه در زمینه عرضه کالاهای تهویه مطبوع، همواره در کسب رضایت مشتری و جلب رضایت حداکثری خریداران محترم اهتمام داشته است.
شرکت با نگرش مشتری مداری از ابتدای کار تلاش دارد تا سه عامل قیمت، کیفیت و تحویل به موقع را طبق خواسته ی مشتریان خود به شکل مطلوب ارائه نماید.
تمامی محصولات کالاتهویه دارای گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی می باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : کالا تهویه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز