بیت کوین 150 هزار دلاری می شود؟!

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین به سرعت در کانال‌ 30 هزار دلاری پیشروی کرده و این موضوع سبب شده که معامله‌­گران جدید زیادی به بازار این رمزارز ورود پیدا کرده و سرمایه‌­گذاران قبلی بیشتر به این بخش امیدوار باشند. البته برخی نسبت به سقوط دوباره نرخ این رمزارز هشدار داده‌اند!

به گزارش کاماپرس، پیتر شیف، یکی از مخالفان سرسخت قدیمی بیت کوین، از جمله افرادی است که نسبت به سقوط شدید بیت کوین هشدار داده است. به نظر شیف، احتمالا قبل از تایید ای تی اف‌های اسپات بیت کوین ، نرخ این رمزارز به شدت کم شود و بار دیگر نزول سنگینی را تجربه کند. البته برخی این دیدگاه شیف را ناشی از مخالفت سرسخت او با رمزارز معروف می‌دانند و معتقدند که اتکا به نظریات وی نباید سرمشق معامله­‌گران باشد. قبلا شیف درباره سقوط شدید قیمت بیت کوین و حتی صفر شدن ارزش این رمزارز هشدار داده بود. وی بیان کرده بود که بیت کوین تا حدی ریزش قیمتی را تجربه خواهد کرد که دیگر هیچ معامله گری مایل به نگهداری این رمزارز نخواهد بود.

نظر تحلیلگران الاینس برنشتاین درباره صعود قیمت بیت کوین

اما برخلاف این سخنان، برخی شرکت‌ها و موسسات مالی بزرگ و باتجربه بازار معتقدند که بیت کوین به راحتی از کانال 30 هزار دلاری عقب نخواهد نشست و این ارز دیجیتال همچنان به صعود ادامه خواهد داد. یکی از این شرکت‌ها، مجموعه سرمایه­‌گذاری الاینس برنشتاین است که بیان کرده احتمالا قیمت بیت کوین در اوج چرخه بعدی تا مرز 150 هزار دلاری سقوط خواهد کرد.

تحلیلگران شرکت مذکور در یادداشتی بیان کرده‌اند که روند ورود سرمایه به بازار بیت کوین ابتدا کند و آرام پیش خواهد رفت، اما به تدریج سرعت افزایش سرمایه‌­گذاری در این بخش بیشتر و بیشتر خواهد شد. البته سوخت موتور سرمایه‌­گذاری در بازار بیت کوین، تصویب ای تی اف هاوینگ خواهد بود. به نظر فعالان و معامله‌­گران بازار بیت کوین، در سال 2025 با افزایش سرعت سرمایه­‌گذاری در بیت کوین روبه­‌رو خواهیم شد.

راز آسمان پایتخت

همچنین تحلیلگران این شرکت اعلام کرده‌اند که بریک اوت یا استراتژی شکست روند کنونی بیت کوین تنها با انتشار چند خبر از تایید ای تی اف آن رخ داده است. در واقع این اخبار، هیجانی در بازار بیت کوین به وجود آورده که به زودی اثرات آن کاهش پیدا خواهد کرد و احتمالا بعد از فروکش کردن این قبیل اخبار، حتی خروج اولیه سرمایه رخ دهد. پس این احتمال وجود دارد که معامله‌­گران بیت کوین در کوتاه مدت ناامید و سرخورده شوند، ولی در بلندمدت روند تغییر خواهد کرد.

معرفی یک درگاه مطمئن برای خرید بیت کوین

اگر به آینده درازمدت بیت کوین امیدوار هستید و مایلید که در این بازار سرمایه‌­گذاری کنید، امکان چک کردن قیمت روز بیت کوین و خرید و فروش آن در وبسایت “بیت پین” به آدرس /bitpin.ir فراهم است. این سایت با دورنمای کمک به معامله‌­گران بازار رمزارزها برای شروع آسان و حرفه‌ای شدن در معاملات بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر شکل گرفت. مجموعه بیت پین همواره تلاش می‌­کند که تجربه نوینی از سرمایه­‌گذاری را برای معامله­‌گران خلق کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز