بورس روز 4 بهمن 1401/ شاخص کل بازار سرمایه باز هم عقب نشست

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 7 هزار و 892 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 646 هزار و 55 واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 292 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 522 هزار و 994 واحد قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام 20 هزار و 616 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «شتران»، «شستا» و «وبملت» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 129 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. امروز سهم «خاور» بیشترین خروج پول حقیقی را تجربه کرد. بعد از آن نمادهای «فملی» و «وبملت» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس امروز نیز شرایط چندان مساعدی نداشت و از همان ا؛از کار در معاملات آن هیجان منفی احساس می‌شد. هر چند بازار بورس روز جاری در بازه‌هایی با افزایش نسبی تقاضا روبرو شد، اما در نهایت نماگر اصلی نتوانست کار خود را با رشد به پایان برساند و امروز هم این بازار نزولی شد. به نظر کارشناسان، نامه شورای رقابت در رابطه با عرضه خودرو در بورس کالا روی شرایط بازار ذور جاری اثر گذاشت و در این بخش عرضه از تقاضا پیشی گرفت.

اطلاعات عمومی:

با نماد لطیف آشنا شوید

شرکت محصولات کاغذی لطیف با نماد لطیف در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 348 میلیارد تومان می‌رسد. هم اکنون شرکت گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، سهامی خاص، و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین بیشترین سهم لطیف را در دست دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز