بورس روز 31 مرداد 1401/ وضعیت بازار سرمایه آخرین روز ماه جاری چگونه بود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 5 هزار و 416 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 424 هزار واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با دیروز 771 بیشتر شد و در محدوده 397 هزار و 296 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 144 هزار و 837 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «کگل»، «فولاد» و «کچاد» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 235 میلیارد پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی روز جاری بورس به سهام «های وب»، شرکت داده گستر عصر نوین های وب، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «فولاد» و «خساپا» بیشترین میزان خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر برخی کارشناسان مشکل کنونی بورس، تنها مذاکرات برجام یا کمبود نقدینگی در بازار نیست. بلکه عوامل مختلفی روی اقتصاد تاثیر گذاشته و این عوامل مستقیم یا غیرمستقیم روی وضعیت بازار موثر هستند. در صورتی مسئولین بتوانند به وعده‌های خود برای بهبود بازار بورس عمل کنند و به نوعی اعتماد سهامداران را افزایش دهند، این بخش دوباره جان خواهد گرفت. البته مسائلی مانند ثبات قیمت دلار و مشخص شدن تکلیف برجام به تداوم روند صعودی بورس کمک خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

با سهم ثرود بیشتر آشنا شوید

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با نماد ثرود در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 331 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه سرمایه گذاری مسکن، سهامی عام، و گروه مالی بانک مسکن، سهامی عام، عمده سهام ثرود را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز