بورس روز 30 مرداد 1401/ سرمایه گذاران محتاطانه رفتار می‌کنند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 8 هزار و 920 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 429 هزار و 898 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 888 واحد کم شد و در محدوده 396 هزار و 533 قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فولاد»، «فارس» و «کچاد» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات بورسی روز جاری در رقم 15 هزار و 884 واحدی قرار گرفت. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد 275 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول مربوط به سهام «وامید»، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید، بود. بعد از آن سهام «های وب» و «فمراد» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هنوز پاسخی از جانب طرف‌‌های غربی به ایران درباره برجام مخابره نشده و فعالان بازار سرمایه منتظر نتیجه هستند. به نظر کارشناسان و سهامداران فعال بازار، اکنون وضعیت بازار به مذاکرات بستگی دارد. در واقع سهامداران خواهان آگاهی از نتیجه مذاکرات هستند تا استراتژی معاملات خود را تعیین کنند. به همن دلیل است که اکنون وضعیت بازار دچار رکود شده و خرید و فروش‌ها در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. به نظر سرمایه گذاران تا روشن شدن نتیجه مذاکرات، به بازار ورود جدی نخواهند داشت.

اطلاعات عمومی:

با سهام ثغرب آشنا شوید

سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب با نماد ثغرب در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 978 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه سرمایه گذاری مسکن، سهامی عام، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، سهامی عام، و سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا، سهامی عام، بیشترین میزان از سهم ثغرب را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز