بورس روز 27 آذر 1401/ شاخص کل به مرز 1 میلیون و 500 هزار واحدی رسید

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 30 هزار و 308 واحد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 500 هزار و 242 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 7 هزار و 484 واحد بیشتر شد و در محدوده 443 هزار و 962 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام 9 هزار و 640 میلیارد تومان شد. نمادهای «فارس»، «فولاد» و «فملی» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 176 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی روز جاری به سهم «فارس»، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «اخابر» و «واتی» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شاخص کل تنها روز گذشته عقبگرد داشت و دوباره امروز روی مدار صعودی قرار گرفت. روز گذشته خبر توقف خروج پول حقیقی‌ها از بورس ارائه شد، اما بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از ورود سرمایه این اشخاص به بازار سهام دارد. به نظر با توجه به رشد نرخ دلار، بازار برای ادامه مسیر به اعتماد بیشتر سهامداران و ورود پول حقیقی زیادتری احتیاج دارد تا بتواند همچنان در مدار صعودی حرکت داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

درباره سهم شجم بدانید

شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید با نماد شجم در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 5 هزار و 148 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های پی آی تی کیش با مسئولیت محدود، یک شخص حقیقی، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی معیار بیشترین سهم شجم را در اختیار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : پتروشیمی تخت جمشیدسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز