بورس روز 26 آذر 1401/ حرکت خلاف جهت شاخص کل و هم وزن

امروز شاخص کل بورس نسبت به سه روز گذشته 2 هزار و 840 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 469 هزار و 919 واحد رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با چهارشنبه، 2 هزار و 714 واحد بیشتر شد و در محدوده 436 هزار و 477 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 7 هزار و 417 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «فولاد»، «شپنا» و «فملی» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت شد و 4 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. امروز بیشترین ورود پول حقیقی به سهم «قاسم»، شرکت قاسم ایران، مربوط می‌شود. بعد از آن نمادهای «پارسیان» و «اخابر» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شاخص کل بورس در روز جاری مسیری خلاف جهت شاخص هم وزن را در پیش گرفت. اما امروز باز هم ورود پول ادامه پیدا کرد و اندکی سرمایه گذاران نسبت به بهبود وضعیت بازار در روزهای آتی امیدوار شدند. برخی از کارشناسان بر این باورند، روند رشد تورم با توجه به افزایش قیمت دلار، احتمالا باعث پیشروی شاخص کل در آینده خواهد شد. اما رشد قابل توجه شاخص کل با این پشتوانه حداقل به یک سال زمان احتیاج دارد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم پارتا2 را بدانید

مجتمع صنعتی آرتا ویل تایر با نماد پارتا2 در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 3 هزار و 198 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رازی، سهامی عام، و چهار شخص حقیقی بیشترین سهم پارتا2 را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز