بورس روز 21 دی 1401/ افت شاخص کل

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 16 هزار و 91 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 652 هزار و 205 واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل دوباره 568 واحد رشد پیدا کرد و در محدوده 504 هزار و 205 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 16 هزار و 279 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «شستا»، «کگل» و «خودرو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار بعد از چند روز، منفی شد و 385 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. امروز بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «خودرو» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپنا»، «وبصادر» و «نوری» بیشترین میزان خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس در روز جاری شرایط مساعدی نداشت و برخلاف شروع خوبی که در آغاز هفته داشت، اما اکنون پرونده هفته جاری را نزولی و قرمز رنگ به پایان رساند. بررسی شرایط بازار نشان می‌دهد که نمادهای کوچک‌تر در روز جاری شرایط بهتری داشتند. با وجود اینکه بازار بورس در هفته جاری رشد قابل توجهی پیدا کرد، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که بورس نسبت به دیگر بازارهای موازی از لحاظ بازدهی جامانده است. در صورتی که شرایط بورس به صورت پیوسته بهبود پیدا کند، احتمالا بازدهی این بازار رشد بیشتری پیدا خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم شگامرن بدانید

مجمتع پترو صنعت گامرون با نماد شگامرن در بخش شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به هزار و 698 میلیارد و 420 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری الوند، گسترش صنایع و معادن ماهان و بانک گردشگری بیشترین سهم از شگامرن را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز