بورس روز 20 دی 1401/ نزدیک شدن شاخص کل به مرز 1 میلیون و 700 هزار واحدی

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 21 هزار و 284 واحد دیگر رشد پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 668 هزار و 190 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 7 هزار و 236 واحد بالا رفت و در محدوده 503 هزار و 637 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 15 هزار و 193 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «ومعادن» بیشترین اثر مثبت را روی رشد شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری هم مثبت شد و 156 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی روی جاری به سهم «خبهمن»، شرکت خودروسازی بهمن، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «آریان» و «ومعادن» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز هم مانند چند روز گذشته بخش خودرویی بازار شاهد ورود پول حقیقی بود. کانه‌های فلزی هم از دیگر گروه‌های پرطرفدار بازار بودند که با ورود قابل توجه پول حقیقی مواجه شدند. افزایش قیمت کامودیتی‌ها نیز باعث شده تا سرمایه گذاران مجددا نسبت به سهام کامودیتی محور اقبال نشان دهند. تداوم این شرایط به نفع بازار سهام است و احتمالا سرمایه بیشتری به این بخش ورود پیدا خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

وضعیت سهام زکشت در بازار سرمایه

شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با سهم زکشت در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 880 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون موسسه خیریه علی و حسین همدانیان، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا و شرکت توسعه و احداث همدانیان اصفهان بیشترین سهم زکشت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز