بورس روز 19 آذر 1401/ فرو ریختن دوباره شاخص کل

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به سه روز قبل 19 هزار و 93 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 383 هزار و 737 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه گذشته 4 هزار و 254 واحد کمتر شد و در محدوده 412 هزار و 830 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات بورس در روز جاری به 7 هزار و 253 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «میدکو»، «فولاد» و «وپاسار» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 397 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «خودرو»، شرکت ایران خودرو، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «خساپا» و «خاور» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را در روز جاری تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سقوط سنگین بورس در روز جاری و از دست رفتن کانال 1 میلیون و 400 هزار واحدی، شوک جدیدی را به سرمایه گذاران وارد کرد. بورس در آذرماه نیز وضعیت چندان مطلوبی نداشت. براساس آمار موجود، تراز ورود و خروج پول به بازار سرمایه در یک روز از آذرماه، یعنی اولین روز آن، مثبت بود. عدم حمایت اشخاص حقیقی از بازار سرمایه و تداوم نوسان شرایط اقتصادی کشور سبب شده تا آشفته بازار سرمایه ادامه داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

درباره سهم بکاب بدانید

شرکت صنایع جوشکاب یزد با نماد بکاب در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 361 میلیارد و 435 میلیون و 600 هزار تومان می‌رسد. شرکت‌های مدیریت تالار ایرانیان، سیوان گستر مهر کیش، توسعه گسترش آزمایش و گسترش صنایع پیام بیشترین سهم بکاب را در اختیار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز