بورس روز 13 آذر 1401/ نوسان شاخص کل در محدوده 1 میلیون و 417 هزار واحدی

رشد جزئی شاخص کل بورس همچنان ادامه دارد و هنوز این شاخص در کانال 1 میلیون و 400 هزار واحدی نوسان پیدا می‌کند. امروز شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 138 واحد بیشتر شد و در محدوده 1 میلیون و 417 هزار و 859 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل هزار و 94 واحد بالاتر رفت و به مرز 414 هزار و 113 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات بورسی در روز جاری به 7 هزار و 806 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «خدیزل»، «ارفع» و «ددانا» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 127 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهم «فملی»، شرکت ملی صنایع مس ایران، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «بپاس» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

باز هم گروه خودرویی بازار بورس را نجات داد و از ریزش شاخص کل جلوگیری کرد. نمادهای خودرویی طی چند روز اخیر پیشران بازار سرمایه بودند و نمادهای آن‌ها بازار را سبز نگه داشتند. به نظر کارشناسان، تداوم عرضه خودرو در بورس کالا و امکان عرضه کلیه خودروهای پرتیراژ در ایران بازار باعث رشد شاخص کل شده است.

اطلاعات عمومی:

برخی از اطلاعات نماد زفکا

شرکت کشت و دامداری فکا با نماد زفکا در بازار اول فرابورس قرار دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به هزار و 333 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین، یک شخص حقیقی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی نفت و گاز تامین بیشترین سهم زفکا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز