بورس امروز نجات پیدا کرد

شاخص کل بورس طی روز جاری توانست 7 هزار و 219 واحد رشد کند و به مرز یک میلیون و 281 هزار و 523 واحدی برسد. شاخص کل هم وزن نیز بعد از کاهش چند روز، طی روز جاری 3 هزار و 455 واحد رشد کرد و 327 هزار و 882 واحد شد. نماد «فارس» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی کارنشاسان معتقدند که امکان ادامه دار بودن رشد شاخص کل بورس وجود دارد و احتمالا معاملات با شیب ملایمی در روند فعلی خود باقی بمانند. کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه، به خبرنگار اقتصاد آنلاین اعلام کرده که برآیند کلی معاملات امروز به نفع سهامداران بود. طی روز جاری اغلب سهام بازار سبزپوش بودند، اما برخی نمادهای بزرگ بازار، مثل «فولاد» و «فملی» خلاف جهت کلی بورس امروز حرکت کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته عبداللهی احتمال دارد در روزهای آینده هم معاملات بورس به همین منوال ادامه داشته باشد. در حالت کلی انتظار می‌رود رشد یا افت شدیدی در بازار رخ ندهد و معاملات بازار با شیب ملایمی افزایش پیدا کند.

بورس امروز در یک نگاه کلی

امروز حجم معاملات خرد بازار بورس به 6.6 میلیارد سهم رسید و ارزش آن‌ها 26 هزار و 37 میلیارد ریال اعلام شد. بعد از نماد فارس، «فولاد»، «وبملت» و «خودرو» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز هم مربوط به سهام «خودرو»، «وبملت» و «خساپا» بود. امروز نمادهای «کالا»، «غاذر» و «حکشتی» هم بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

طبق آخرین اطلاعات، طی روز جاری 143 نماد نسبت به روز قبل افزایش قیمت داشتند و 51 نماد هم در مقایسه با دیروز کاهش نرخ بیشتر از 3 درصد را تجربه کردند. امروز حضور حقیقی‌ها هم در بازار بورس پررنگ‌تر شد و حجم معاملات هم مناسب بود.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز