بهترین گوشی های سری M سامسونگ در بازار

گوشی- کاماپرس

گوشی‌های سری M سامسونگ در سال 2019 با هدف گرفتن کسانی که به دنبال خرید گوشی اقتصادی بودند، به بازار آمدند. از ویژگی‌های مهم گوشی‌های سری M سامسونگ دوربین مناسبی است که به شما در عین پرداخت هزینه‌ای مناسب، امکان عکاسی نسبتا باکیفیت با گوشی را می‌دهد. عمر باتری مناسب و اجرای بدون مشکل برنامه‌های سنگین، از جمله قابلیت‌های دیگری است که گوشی‎‌های سری M سامسونگ را محبوب و پرفروش می‌کند؛ محبوبیتی که بعد از گذشت چهار سال از معرفی این گوشی‌ها، همچنان ادامه دارد.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت دیجی‌کالا، بهترین گوشی‌های سری M سامسونگ را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy M13

قیمت این گوشی سامسونگ در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 249 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این موبایل، از کیفیتی قابل قبول برخوردار است. وزن این گوشی 207 گرمی ممکن است در استفاده‌های طولانی مدت دست‌تان را خسته کند؛ بنابراین شاید برای استفاده مداوم گزینه خیلی مناسبی نباشد. دوربین سه گانه این مدل برای عکاسی مناسب است. ظرفیت باتری ام 13 میان رده 6 هزار میلی آمپر است و قابلیت شارژ سریع باتری هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G SM-M336B/DS

قیمت این گوشی 8 میلیون و 620 هزار تومان است. دوربین چهارگانه این موبایل برای عکاسی و ضبط ویدیو مناسب است. وزن 198 گرمی این گوشی دست شما را چندان خسته نمی‌کند. این گوشی میان رده عملکرد قابل قبولی در اجرای بازی‌های سنگین دارد؛ پس اگر می‌خواهید بازی‌هایی مثل call of duty را روی گوشی اجرا کنید، این مدل می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. ظرفیت باتری این گوشی 6 هزار میلی آمپر ساعت است و در صورت مصرف معمولی، تا دو روز قابل استفاده است.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32

قیمت این گوشی میان رده 8 میلیون و 349 هزار تومان است. کیفیت بسیار خوب صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی، آن را برای تماشای ویدیو و بازی‌ها مناسب کرده است. ظرفیت باتری این گوشی سامسونگ، 6 هزار میلی آمپر ساعت است. وزن 180 گرمی این موبایل دست را موقع نگه داشتن طولانی مدت گوشی خسته نمی‌کند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای کسانی است که مدام از گوشی خود استفاده می‌کنند. دوربین چهارگانه این گوشی برای عکاسی مناسب است.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy M53 5G

قیمت این گوشی سامسونگ 13 میلیون و 850 هزار تومان است. وزن این گوشی میان رده فقط 176 گرم است که در مقایسه با گوشی‌های مشابه، سبک محسوب می‌شود و برای استفاده طولانی مدت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. کیفیت صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی، دست کمی از یک گوشی پرچمدار ندارد. سنسورهای قدرتمند دوربین این موبایل، عکاسی با آن را لذت بخش می‌کند و تصاویری باکیفیت در اختیارتان می‌گذارد. ظرفیت باتری این گوشی 5 هزار میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی، عمر مفید آن تا دو روز و در صورت استفاده سنگین طول عمر مفید آن یک روز است.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز