بهترین گاوصندوق های خانگی و اداری موجود در بازار + قیمت

گاوصندوق-کاماپرس

ناامنی‌های اقتصادی باعث شده تا بیشتر افراد به فکر روشی کم هزینه برای ایجاد امنیت اشیا و مدارک گرانبهای خود باشند. اولین و مطمئن‌ترین روش هم استفاده از یک گاو صندوق مطمئن و ایمن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر نوع گاوصندوق ویژگی خاص خود را دارد و به همین دلیل قبل از خرید آن باید نوع کاربری مشخص شود. گاو صندوق ها بر اساس کاربرد به انواع اداری، خانگی، فروشگاهی، طلا و جواهر، اسلحه و هتلی تقسیم می‌شوند. یک نوع دسته بندی دیگر هم بر اساس ویژگی گاوصندوق‌‌ها است که آن‌ها را به سه نوع دیجیتالی، دکوراتیو و نسوز تقسیم می‌کنند.

گاوصندوق-کاماپرس

خرید گاوصندوق از مراکزی که امکان فروش اینترنتی دارند، می‌تواند تجربه بهتری باشد چراکه معمولا مراکز معتبر تمامی اطلاعات بهترین نوع هر برند گاوصندوق را برای اطلاع مشتریان بارگذاری کرده و امکان مقایسه را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. بنابراین افراد با سرزدن به وبسایت فروشگاه‌های مختلف امکان خریداری هر نوع گاوصندوقی را دارند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

در ادامه بهترین نوع گاوصندوق‌ها برای اطلاع بیشتر خوانندگان معرفی خواهند شد؛

خرید گاوصندوق خارجی از مسترسیف

بعضی افراد هنگام خرید انواع گاوصندوق به دنبال مارک‌های خاصی هستند، زیرا معتقدند این نوع محصولات از لحاظ امنیتی بهتر هستند. مستر سیف با اخذ مجوزهای لازم و دریافت لایسنس فروش برندهای معتبر کره‌ای و ژاپنی در این خصوص فعالیت دارد. افرادی که به دنبال گاوصندوق دکوراتیو خانگی ایگل هستند می‌توانند مدل ان پی اس 020 را با نرخ 14 میلیون و 245 هزار تومان از مستر سیف تهیه کنند.

گاو صندوق خانگی لوسل نسوز 200 با قیمت 232 میلیون و 144 هزار تومان هم از این فروشگاه قابل تهیه است. هر دو این محصولات با امکانات امنیتی مناسب و از برندهای مربوطه به مشتریان ارائه می‌شوند.

انواع تولیدات داخلی ایران کاوه

بعضی از افراد که صاحب مغازه طلافروشی هستند یا مقدار زیادی کالای گرانبها دارند، خواهان مدل خاصی از گاوصندوق هستند. گاوصندوق ویترینی یکی از این مدل‌ها است که به منظور حفاظت بیشتر از اشیا گرانبها به شکل خاصی طراحی می‌شود. گاوصندوق ویترینی، آسانسوری، طلا فروشی ایران کاوه مدل 725 با تعبیه کلیه مسائل امنیتی، به کارگیری فلز فولاد و گارانتی مناسب، برای صاحبان طلا فروشی کاربرد دارد. قیمت این گاوصندوق به صورت مترمکعبی محاسبه می‌شود و برای هر متر 65 تومان است.

البته برند ایرانی کاوه برای افرادی که خواهان پرداخت مبلغ کمتر و دریافت محصول باکیفیت هستند هم مناسب است. این مجموعه گاوصندوقی مثل کا اس 720 را دارد که با نرخ کمتر و داشتن سیستم مناسب ضدسرقت و حریق، برای مصارف خانگی توصیه می‌شود. قیمت این گاوصندوق در بازه 3 میلیون و 800 هزار تا 4 میلیون و 380 هزار تومان قرار دارد. هر دو محصول مذکور از مجموعه گاوصندوق کاوه قابل تهیه است.

گاوصندق‌های شکیل و مقاوم گنج بان

بعضی افراد به دنبال گاوصندوق شرکتی در ابعاد کوچک اما با مسائل امنیتی قابل توجه هستند. صندوق شرکتی در هر ابعادی باید در برابر ضربه پتک، دریل و هوابرش مقاوم بوده و درب آن باز نشود. گاو صندوق مدل 150 کا خانگی-شرکتی گنج بان تمام این ویژگی ها را دارد.

مکان‌های مثل هتل‌ها علاوه بر نیاز به گاوصندوقی با امنیت بالا، نیازمند ظاهری جالب توجه هستند. گاوصندوق‌های هتلی گنج بان از جمله این نوع محصولات هستند. یکی از انواع مدل‌های گاوصندوق هتلی گنج بان مدل سیف باکس 25 است که طراحی چوبی و تدابیر امنیتی مناسبی دارد. این گاوصندوق‌های مستقیما از گنج بان قابل خریداری هستند.

ضمنا شرکت گنج بان برای افرادی که می‌خواهند با هزینه کمتر، امنیت لازم را ایجاد کنند، امکان خرید گاوصندوق دست دوم را به وجود آورده است.

همگام صنعت و تولیدات منحصر به فرد آن

اشخاصی هستند که به منظور تامین بیشتر امنیت منزل یا محل کار خود از درب خزانه استفاده می‌کنند. این درب‌ها به تناسب موقعیتی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، انواع مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها برای ویترین جواهر فروشی و برخی برای طلا فروشی و بعضی هم برای خانه‌ها ساخته می‌شوند. خرید درب‌های این چنینی از این برند ایرانی از هر لحاظی، اندازه گیری ابعاد، قیمت و … معقول است. یکی از مدل‌های مناسب این درب‌ها، نوع ضدانفجار و ضدبرش است. گاو صندوق زیرویترینی هم از جمله محصولاتی است که همه گاوصندوق فروشی‌ها آن را ارائه نمی‌دهند. مدل 1000 بی اس یکی از مدل‌های مناسب همگام صنعت محسوب می‌شود. همگام صنعت انواع این درب‌ها و گاوصندوق‌ها را ساخته و به مشتریان ارائه می‌دهد. این محصول همگام صنعت به دلیل قاب خور بودن هر یک از زبان‌ها، امنیت بالایی دارند.

گاوصندوق‌های زیبا و جذاب سی رن

تصور بیشتر افراد از گاوصندوق یک محصول بی‌روح و بزرگ، با ضریب امنیتی بالا است. بنابراین افرادی که رنگ، ظرافت و وزن این محصولات اهمیت می‌دهند، همیشه در خرید آن‌ها مشکلاتی دارند. اما گاوصندوق خارجی ایگل هیچ یک از این مشکلات را ندارند. یک نمونه مناسب از این محصول، گاوصندوق ایگل مدل بی آر -070 با قفل و رمز بیومتریک است که برای مصارف خانگی و طلا و جواهر به کار می‌رود.

برخی گاوصندوق‌ها هم با داشتن آلارم هشدار و آژیر کارآیی بهتری دارند و باعث آگاهی اطرافیان می‌شوند. گاوصندوق برند کره‌ای راینو مدل آر اچ-35-دبلیو اچ یکی از این مدل‌ها است. سی رن یکی از مراکزی است که هر دو این محصولات را ارائه می‌دهد.

محصولات باکیفیت آسیاسیف

گاو صندوق های سدید از محصولاتی ایرانی هستند که مسئله امنیت و زیبایی را در کنار هم دارند. مدل 1000 ال ای این برند، تراز امنیتی بالا و آژیر دارد و مجهز به صندوقچه‌های منفی خارج از دید است. قیمت این گاوصندوق به 25 میلیون تومان می‌رسد. سایروس یکی دیگر از برندهای گاوصندوق است که امکانات امنیتی خوبی دارد. مدل 620 کاآر با امکاناتی مثل دستگیره هزرگرد و زبانه بندی خاص است که در دیگر مدل‌های گاوصندوق دیده نمی‌شود. این دو محصول به راحتی از آسیاسیف قابل خرید هستند. نرخ این محصول 15 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

تهیه انواع محصولات قدیمی و جدید از لاگارد

هنوز اشخاصی هستند که به مدل‌های جدید انواع گاو صندوق ها اطمینان ندارد و معتقدند که ساخت قدیم بهتر است. افرادی که هنوز هم دنبال گاوصندوق‌هایی با سیستم قدیمی، فلز سنگین و نسوز هستند، بهتر است به سایت لاگارد سر بزنند. این سایت گاوصندوق کاوه قدیم مدل 150 کا دی دیجیتالی را دارد. قیمت این گاوصندوق با تخفیف 5 میلیون و 500 هزار تومان است. حتی این محصول با سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. همچنین افرادی که مایل به داشتن گاو صندوق کوچک و فلزی هتلی هستند، می‌توانند برند فرسام را خریداری کنند که در ساده‌ترین نوع با ضریب امنیتی مناسب در سایت لاگارد وجود دارد. یکی از آن‌ها، صندوق الکترونیکی سدید مدل 430 است که 2 میلیون و 950 هزار تومان قیمت دارد.

بهترین‌های اسلحه و طلا در سیف باکس شاپ

گاوصندوق‌های چندلایه امنیتی دارای ویژگی‌های خاصی هستن و برای ادارات خاصی استفاده می‌شوند. مشاغلی که با اسلحه سر و کار دارند باید گاوصندوق مخصوص سلاح را داشته باشند. صندوق اسلحه کاوه با رمز تایوانی مدل 1500 جی ان دو جداره و ساخته شده از ورق ترو بتن، یکی از این گاوصندوق‌ها است. هر کشو این مدل قفل رمزی مجزا دارد. قیمت این گاوصندوق به 26 میلیون و 850 هزار تومان می‌رسد.

موسسات بانکی و فعالان حوزه بانک هم به دلیل داشتن صندوق امانات و نگهداری اسناد، مدارک، طلا و جواهر، گاوصندوق مخصوص به خود را دارند. یک نمونه از این گاوصندوق‌ها مدل 50 ای دی آر کاوه است که به دلیل داشتن انواع رمز مکانیکی آمریکایی و تایوانی و مقاومت در برابر انواع آب و هوا مورد توجه قرار دارد. این گاوصندوق 18 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد. دو محصول مذکور از وبسایت سیف باکس شاپ قابل خریداری هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : آسیاسیفایران کاوهسی رنسیف باکس شاپگنج بانلاگاردمسترسیفهمگام صنعت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین گاوصندوق های خانگی و اداری موجود در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز