بهترین کرم مرطوب ‌کننده بازار + قیمت

بهترین کرم مرطوب ‌کننده بازار + قیمت کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مرطوب‌کننده‌ها از عناصر ضروری‌ای هستند که باید در یک روتین پوستی خوب، به‌ویژه برای پوست‌های خشک و مستعد جوش، قرار گیرند. کرم‌های مرطوب‌کننده علاوه‌بر نرم و لطافت پوست، به روشن شدن، آبرسانی و درخشندگی آن کمک کرده و برای کاهش چین و چروک‌های پوستی بسیار موثر عمل می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت ریحا، به معرفی بهترین کرم مرطوب‌کننده در بازار + قیمت می‌پردازد.

ژلی مرطوب کننده دراماتیکالی کلینیک (Dramatically moisturizer Gel Oily skin Clinique)

ژل مرطوب‌کننده کلینیک مخصوص پوست‌های چرب و مختلط، با قیمت تقریبی 1 میلیون و 280 هزار تومان عرضه شده است. این ژل نرم‌کنندگی و آبرسانی بالا برای پوست‌های مختلط، چرب و حساس مناسب است. مرطوب‌کننده کلینیک فاقد پارابن و دارای ترکیباتی از عصاره چای سبز و املاح معدنی می‌باشد که افزایش گردش اکسیژن در سلول‌های پوستی را افزایش می‌دهد. ژل مرطوب کننده دراماتیکالی کلینیک هم‌چنین برای کاهش و از بین بردن آلودگی‌های پوستی نیز کاربردی است.

ژلی مرطوب کننده دراماتیکالی کلینیک (Dramatically moisturizer Gel Oily skin Clinique) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کرم مرطوب کننده هیدراتینگ سیمپل (Hydrating Light moisturizer Cream all skin types Simple)

کرم مرطوب‌کننده هیدراتینگ از برند انگلیسی سیمپل با قیمت حدودا 260 هزار تومان در دسترس است. هیدراتینگ سیمپل یک منبع غنی از ویتامین‌های E و B۵ می‌باشد که به نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند. این کرم مرطوب‌کننده بسیار سبک است و به‌سادگی و سریع جذب پوست می‌شود. ویژگی اصلی کرم مرطوب کننده هیدراتینگ سیمپل، بر پایه آب بودن آن است که با آبرسانی عمیق لایه‌های پوست، پوستی صاف و یک‌دست را به شما هدیه می‌کند. مرطوب‌کننده هیدراتینگ برای انواع پوست مناسب است.

کرم مرطوب کننده هیدراتینگ سیمپل (Hydrating Light moisturizer Cream all skin types Simple) کاماپرس

واتر ژل آبرسان هیدرو بوست هیالورونیک اسید نوتروژینا(water gel moisturizer hydro boost Hyaluronic acid Neutrogena)

واتر ژل نوتروژینا، یک آبرسان قوی و موثر برای پوست‌های مختلط و معمولی می‌باشد. آبرسان فرانسوی نوتروژینا که با قیمت حدودا 540 هزار تومان عرضه شده، بدون الکل و دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی بالا است. ترکیبات موجود در این واتر ژل علاوه‌بر آبرسانی به کلاژن‌سازی، الاستیک‌سازی و ترمیم سلول‌های مرد پوست کمک می‌کند، درنتیجه این ترمیم چین و چروک‌های پوستی کاهش پیدا کرده و به شفافیت آن افزوده می‌شود. بافت ژلی واتر ژل هیدرو بوست نوتروژینا و حجم مناسب‌اش، آن را برای استفاده روزانه مناسب می‌کند.

واتر ژل آبرسان هیدرو بوست هیالورونیک اسید نوتروژینا(water gel moisturizer hydro boost Hyaluronic acid Neutrogena) کاماپرس

کرم مرطوب کننده آبرسان صد ساعته کلینیک(Moisturizing 100H moisturizer Cream all skin types Clinique)

مرطوب‌کننده صدساعته کلینیک مناسب انواع پوست و غنی‌شده از ویتامین سی است. این آبرسان با قیمت تقریبی 3 میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. عدم وجود سولفات و الکل در این محصول از ویژگی‌های مهم آن استن که گردش خون در پوست را افزایش داده و به اکسیژن رسانی بیشتر سلو‌های پوستی کمک می‌کند. کرم مرطوب کننده آبرسان کلینیک، حاوی هیالورونیک اسید، آب برگ آلوئه‌ورا و عصاره سبوس گندم است که این طی 5 دقیقه پوست را آبرسانی کرده و مرطوب‌کنندگی دائمی را برایش فراهم می‌کنند. این کرم مرطوب‌کننده فاقد ترکیبات حساسیت‌زاست و برای پوست‌های چرب و لک‌‌دار نیز مناسب است.

کرم مرطوب کننده آبرسان صد ساعته کلینیک(Moisturizing 100H moisturizer Cream all skin types Clinique) کاماپرس

کرم مرطوب کننده افکلار لاروش پوزای (Effaclar Mat Oily skin Cream moisturizer La Roche-Posay)

مرطوب‌کننده لاروش پوزای تیوپی و مخصوص پوست‌های چرب است که با قیمت حدودی 1 میلیون و 850 هزار تومان عرضه شده است. این کرم با خاصیت تغذیه‌کنندگی عمیق سلول‌های پوستی، به براقی و لطافت آن کمک می‌کند. ترکیبات موجود در این کرم، باعث کوچک شدن منافذ پوستی شده و به سفت شدن و درخشندگی پوست صورت کمک می‌کند. از ویژگی‌های حائز اهمیت مرطوب‌کننده لاروش پوزای، دوام این کرم تا 8 ساعت بعد از استفاده است.

کرم مرطوب کننده افکلار لاروش پوزای (Effaclar Mat Oily skin Cream moisturizer La Roche-Posay) کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : ریحا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز