بهترین و بدترین خطوط هوایی در آمریکا

تور لحظه آخری-کاماپرس

آثار منفی همه‌گیری کرونا تا مدت‌ها بر روی صنعت هواپیمایی و گردشگری باقی ماند. در سال جاری، مسافران دسته دسته به فرودگاه‌ها بازگشتند اما کمبود پرسنل، مشکلات آب و هوایی و تاخیر بیش از حد پرواز‌ها نارضایتی‌های فراوانی را به دنبال داشت. کاماپرس در این مطلب، بر اساس مولفه‌هایی نظیر عدم تأخیر، تعداد شکایات، به معرفی بدترین و بهترین خطوط هوایی ایالات متحده می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

«بهترین خطوط هوایی»

۱. دلتا ایرلاینز

دلتا ایرلاینز در شش سال گذشته، پنج بار به‌عنوان بهترین خطوط هوایی ایالات متحده انتخاب شد. هواپیماهای این شرکت در ۸۱.۷ موارد دارای ورود به موقع بوده و کمترین تعداد پروازهای لغو شده و مشکلات دیگر را نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

۲. آلاسکا ایرلاینز

خطوط هوایی آلاسکا برای دومین سال متوالی در جایگاه دوم این رده‌بندی قرار گرفت. این هواپیمایی ادعا کرد اگر گرفتار طوفان‌های دسامبر گذشته نمی‌شد قطعا جایگاه اول را از آن خود می‌کرد، با این حال هنوز هم در در بسیاری از زمینه‌ها با دلتا ایرلاینز رقابت تنگاتنگ دارد.

۳. ساوت وست ایرلاینز

با وجود تعداد زیاد پروازهای لغو شده در روزهای پس از کریسمس ۲۰۲۲، این شرکت به لطف نرخ پایین شکایات نسبت به تاخیرها و حمل نامناسب بار، رتبه سوم را کسب کرد.

«بدترین خطوط هوایی»

۱. اسپیریت ایرلاینز

اسپیریت ایرلاینز تقریبا بیشترین تعداد شکایات را داشت و در بخش پروازهای لغو شده، تاخیرهای شدید و مشکلات حین فرود رتبه‌های پایینی را کسب کرد. با احتساب تمام مولفه‌ها این شرکت در مجموع در رتبه ششم لیست خطوط هوایی ایالات متحده قرار می‌گیرد.

۲. فرانتیر ایرلاینز

این شرکت بدترین آمار را در مشکلات فرود و شکایات مشتریان نشان داد، با این حال در زمینه تاخیرهای شدید آمار قابل تحمل‌تری نسبت به جت بلو ایرویز ارائه کرد که باعث شد مجموعا در رتبه هفتم قرار بگیرد.

۳. جت بلو ایرویز

جت بلو ایرویز تقریبا در تمام زمینه‌ها آمار و ارقام بسیار ضعیفی ارائه کرد که باعث شد در رتبه آخر قرار بگیرد. مدیرعامل جت بلو ادعا کرد این شرکت برای بهبود عملکرد خود و محدود کردن لغو پروازها تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز