بهترین مکمل های غذایی برای کودکان کدامند؟

کودکان در سنین رشد نیاز به تامین مواد مغذی در رژیم غذایی خود دارند که این مواد در گوشت، پروتئین‌ها و حبوبات وجود دارد. با این حال بعضی از کودکان از مصرف این مواد غذایی اجتناب می‌کنند. ویتامنی آ، ب، د، کلسیم و آهن از مواد مغذی هستند که بدن کودکان در حال رشد به آن‌ها نیاز دارد. در این شرایط ممکل‌های غذایی جایگزین‌های مناسبی هستند که برای تامین مواد مغذی کودکان می‌توان مورد استفاده قرار داد.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مکمل غذایی برتر برای کودکان می‌پردازد:

 مکمل مولتی سانسول

مولتی سانسول یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین انواع مکمل است. این محصول حاوی کلسیم است و می‌تواند به استحکام استخوان‌های بدن کودک کمک کند. مصرف این مکمل تا 10 سالگی نیز می‌تواند ادامه داشته باشد، البته بهتر است زیر نظر پزشک از آن استفاده کرد. همچنین این مکمل حاوی ویتامین‌های ب 1، ب6، د3، آ، ای و سی است. یکی دیگر از مزیت‌های این مکمل طعم خوب آن است که کودکان معمولا آن را راحت مصرف می‌کنند. شربت سانسول دو نوع است که یکی حاوی آهن است و دیگری آهن ندارد و نوع آهن‌دار آن برای افرادی که از کم‌خونی رنج می‌برند، مناسب است.

شربت کیدی کر ویتابیوتیکس طعم پرتقال

این شربت حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی است و با رفع نیازهای بدن از برو بیماری‌ها و نقص‌های سیستم ایمنی بدن جلوگیری می‌کند. آهن و ال لیسن از موادی هستند که بدن به طور طبیعی نمی‌تواند خود به خود تولید کند. کمبود آهن منجر به ایجاد کم‌خونی می‌شود و در رشد سیستم عبی و حافظه کودک تاثیر می‌گذارد.این مکمل طعم خوبی دارد و به همین دلیل برای استفاده کودکان مناسب است. از این محصول برای دوران وزن‌گیری نیز می‌توان استفاده کرد. این محصول علاوه بر آهن، حاوی انواع ویتامین‌ها،منیزیم و زینک است و با طعم پرتقالی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

آریاک سفر

شربت مولتی زینک پلاس کودکان پدیابست

این شربت مولتی زینک پلاس تحت لیسانس کشور پرتقال است و برای استفاده راحت‌تر کودکان با طعم لیمویی عرضه می‌شود. این شربت در حجم 150 میلی‌لیتری تولید می‌شود و برای کودکان در رده سنی دو تا 12 ساله قابل استفاده است. این شربت بیشتر ویتامنین‌های مورد نیاز بدن کودک را تامین می‌کند و منجر به بهود عملکرد سیستم ایمنی و تکاملی یادگیری می‌شود. استفاده از این محصول نگرانی‌های والدین در مورد کمبود ویتامنی‌های بدن کودکشان را برطرف می‌کند و با داشتن آنتی اکسیدان‌ها احتمال ایجاد بیماری را کاهش می‌دهد.

کیندر مولتی ویتامین

شربت مولتی ویتامین کیندر تامین‌کننده انواع ویتامنی‌های مورد نیاز بدن کودکان است و زینک این شربت، منجر به افزایش اشتها در کودکان می‌شود. مواد مغذی موجود در این شربت به رشد جسمی و ذهنی کودکان کمک می‌کند و به دلیل طعم پرتقالی، به راحتی برای کودکان قابل استفاده است. این محصول برای کودکان و نوجوانان قابل استفاده است و در حجم 200 میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

‎ شربت ویتان

این شربت انواع ویتامین‌های مورد نظر بدن کودک را تامین می‌کند و باعث می‌شود که فرآیند رشد و تکامل در کودکان به خوبی طی شود. این محصول حاوی زینک است که به افزایش اشتها کمک می‌کند. شربت ویتان حاوی ال لیزین و منیزیم است و با طعم پرتقال تولید می‌شود. این محصول برای کودکان زیر یک سال قابل استفاده است. در ترکیبات این شربت گلوتن، لاکتوز، الکل، رنگ مصنوعی، نمک و مخمر وجود ندارد و باعث ایجاد آلرژی در کودکان نمی‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز