بهترین مقاصد گردشگری ایران برای مسافرت‌های شهریور ماه

تور لحظه آخری-کاماپرس

به غیر از طرفداران پروپاقرص مسافرت و گردش، بسیاری افراد از مسافرت‌های داخل کشور در فصل تابستان اجتناب می‌کنند؛ چون تقریبا تمام مناطق کشور گرم است و مسافرت در اواسط مرداد برای خیلی از کسانی از گرما فراری هستند، منطقی به نظر نمی‌رسد. با این حال، اوضاع در شهریور متفاوت است. از اوایل شهریور، دما کم کم تغییر می‌کند و نویدبخش هوایی مطبوع و خنک است. مسافرت رفتن در شهریور ماه، برای بسیاری از خانواده‌ها مطلوب به نظر می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه 6 مقصد گردشگری مناسب برای مسافرت‌های شهریور ماه را معرفی می‌کند.

1- الموت

طبیعت رنگارنگ این منطقه می‌تواند یک تا دو روز شما را کاملا سرگرم کند. بهترین زمان سفر به این مقصد گردشگری، نیمه شهریور است. فاصله 4 ساعته الموت با تهران، باعث شده برای پایتخت‌نشینان به راحتی قابل دسترس باشد. قلعه الموت و دریاچه اوان، مکان‌های دیدنی‌ای هستند که در طول اقامت‌تان می‌توانید از آنها دیدن کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قلعه الموت- کاماپرس

2- زنجان

برای مسافرت به زنجان می‌توانید هر روزی را در شهریور انتخاب کنید. زنجان با هوای خنک و جاذبه‌های دیدنی‌اش می‌تواند برای شما مسافرتی دو سه روزه و عالی بسازد. فاصله این مقصد گردشگری از تهران فقط سه ساعت و نیم است؛ بنابراین برای دیدن گنبد سلطانیه و دودکش جن، لازم نیست مدت زیادی در انتظار بمانید.

گنبد سلطانیه- کاماپرس

3- چابهار

برای سفر به چابهار می‌توانید از ابتدای شهریور روی آن حساب باز کنید. فاصله 20 ساعتی آن از تهران شاید شما را خسته کند، اما دیدن دره برس و کوه‌های مریخی چابهار ارزش صبر کردن را دارد. دیدنی‌های این مقصد محبوب گردشگری، شما را حداقل تا پنج روز سرگرم خواهد کرد و برگشتن به خانه راحت نخواهد بود.

کوه های مریخی چابهار- کاماپرس

4- ییلاقات تالش

بیدار شدن در هوای مه‌آلود یکی از رویدادهای لذت‌بخشی است که می‌توانید با سفر به ییلاقات تالش تجربه کنید. از نیمه شهریور، این مقصد گردشگری برای حضور شما آماده است تا با زیبایی ییلاق سوباتان و جنگل گیسوم شما را تحت تاثیر قرار دهد. فاصله این مکان از تهران 5 ساعت و نیم است. ییلاقات تالش تا سه روز شما شما را مجذوب خود خواهد کرد.

ییلاقات تالش- کاماپرس

5- همدان

هفته آخر شهریور بهترین زمان برای سفر به همدان است. این مکان تاریخی حدودا سه ساعت از تهران فاصله دارد و تا 5 روز می‌توانید در آن به گشت و گذار بپردازید. مقبره باباطاهر و گنج‌نامه، از جمله دیدنی‌هایی هستند که دیدن آنها بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

آرامگاه باباطاهر- کاماپرس

6- رامسر

اگر تابستان رو به اتمام است و شما هنوز آبتنی امسال‌تان را در دریا تجربه نکرده‌اید، می‌توانید از آخرین فرصت یک سفر دو سه روزه به رامسر استفاده کنید. بهترین زمان رفتن به این مقصد گردشگری از نیمه شهریور است. رامسر فقط چهار ساعت از تهران فاصله دارد؛ بنابراین خیال‌تان از مسافت طولانی راحت باشد. در طول سفرتان می‌توانید از کاخ مرمر، ساحل خزر و تله‌کابین رامسر دیدن کنید تا لذت سفر حتی بیشتر شود.

کاخ مرمر رامسر- کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز