بهترین قیمت تور هند با آفرهای ارزان پاییز 1402

تور هند-کاماپرس
لست سکند

اغلب تورهای هند به صورت ترکیبی بین شهرهای دهلی، آگرا، جیپور و بمبئی برگزار می‌شود. قیمت تور هند حتی اگر به صورت ترکیبی هم باشد، باز هم به حدی پایین است که به عنوان ارزان‌ترین تور آسیای شرقی شناخته می‌شود. پایین بودن قیمت تور هند به معنای خدمات ضعیف یا کیفیت پایین آن نیست؛ بلکه پکیج‌های مسافرتی هند به خاطر نحوه برگزاری آنها قیمت پایینی دارند. معمولاً قیمت تور گوا نسبت به تور دهلی، بمبئی و آگرا گران‌تر است.

در ادامه این گزارش، جزئیات قیمت تور هند به همراه برخی از مشهورترین دیدنی‌های این کشور به شما معرفی خواهد شد؛

بهترین زمان سفر به هند بر اساس هزینه

هند، کشوری پهناور با آب و هوای متنوع است. بهتر است زمان سفر به هند را بر اساس ایالت‌هایی که قصد بازدید از آن را دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال، شهرهای شمالی هند در فصل زمستان بسیار سرد و برفی هستند و در فصل باران‌های موسمی، شهر بمبئی بارش‌های نسبتاً شدیدی دارد. به طور کلی، بهترین زمان رزرو تور هند بین ماه‌های مهر تا اسفند است. در این زمان از سال بارش‌های موسمی، آب و هوا را بسیار مطلوب می‌کنند؛ اما این بارش‌ها در اغلب مناطق در حدی نیستند که سفر شما را بهم بریزد. به همین دلیل، بازار گردشگری در هند در این ماه‌ها حسابی داغ است و هزینه‌های سفر تا حد زیادی افزایش می‌یابد. با این حال، اگر قیمت تور هند برای شما اهمیت دارد و می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید بهتر است این تور را در 6 ماه نخست سال رزرو کنید.

جزئیات قیمت تور هند

تور مثلث طلایی هند، ارزان‌ترین تور این کشور است که به صورت گروهی و با پرواز ایرانی (هواپیمایی ماهان) انجام می‌شود. همین مسئله باعث شده است تا قیمت تور مثلث طلایی پایین باشد. از طرف دیگر، هیچ پرواز مستقیمی از تهران به مقصد گوا انجام نمی‌شود. مسافران ابتدا باید به شهر بمبئی بروند و سپس با پرواز دیگر به گوا برسند. به همین دلیل، تور گوا به عنوان یک تور لوکس و گران‌قیمت شناخته می‌شود.

قیمت تور هند پاییز 1402

آژانس مسافرتی نهال گشت، پکیج‌های سفری متنوعی را به مقصد شهرها مختلف هندوستان به گردشگران ارائه می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید با توجه به هدف و بودجه‌ خود، یک سفر هیجان‌انگیز را برنامه‌ریزی کنید. خدمات تورهای نهال گشت شامل ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و بیمه مسافرتی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

تاج محل؛ نماد دلدادگی شاه جهان

عشق امپراطور گورکانی هند یعنی «شاه جهان» به همسر ایرانی‌اش باعث شد تا شاه جهان، تاج محل را پس از فوت همسرش در شهر آگرا هند بنا کند. ساخت این بنای یادبود حدود 15 سال طول کشید. تاج محل در فهرست عجایب هفت‌گانه دنیا و فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. نکته جالب درباره تاج محل این است که حدود 600 میلیون نفر در سراسر جهان به این بنای چشم‌نواز رای دادند تا به عنوان یکی از عجایب هفت‌گانه جدید شناخته شود. معماری آرامگاه تاج محل، ترکیبی از معماری ایرانی، اسلامی و گورکانی است. عمده بخش‌های این بنا با مرمر و سنگ‌های گران‌قیمت ساخته شده است.

تور هند-کاماپرس

قلعه سرخ دهلی

این قلعه با نام «لال قلعه دهلی» نیز شناخته می‌شود. قلعه سرخ یک بنای تاریخی باارزش است که قدمت آن به زمان حکومت مغول‌ها بازمی‌گردد. این قلعه نیز با دستور شاه‌ جهان در دهلی ساخته شد؛ چرا که او قصد داشت پایتخت هند را از آگرا به دهلی منتقل کند. قلعه سرخ، یک ورودی بسیار باشکوه به نام دروازه لاهور دارد که حتی از دروازه دهلی هم بزرگ‌تر است. توصیه می‌کنیم تا در تور هند از این قلعه هنگام شب دیدن کنید؛ چرا که نورپردازی‌ها و چراغ‌ها جلوه این بنا را دو چندان می‌کند. قلعه سرخ دهلی نیز در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

سواحل گوا

جزیره گوا یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین جاذبه‌های این کشور است. این منطقه دارای سواحل آرام و دنج، استراحتگاه‌های دلنشین و حیات وحش کم‌نظیر است. بسیاری از گردشگران تنها با هدف بازدید از این جزیره، تور هند را رزرو می‌کنند. چنانچه قصد دارید تا چند شب را در گوا اقامت داشته باشید، بهتر است بدانید که قیمت تور هند کمی گران‌تر خواهد شد. اما دیدنی‌ها و جاذبه‌های سواحل گوا ارزش این هزینه را دارد. در سفر به گوا می‌توانید از کلیسای مشهور بوم ژیزوس و پناهگاه حیات وحش باگوان مهاویر نیز دیدن کنید.

تو هند-کاماپرس

شهر مقدس بنارس

یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین مکان‌های مذهبی در هند، شهر مقدس بنارس است. رودخانه زیبای گنگ نیز از میان این شهر می‌گذرد و جلوه آن را چند برابر کرده است. اگر در تور هند به شهر آگرا سفر کردید، می‌توانید با یک رانندگی چند ساعته به این شهر برسید. شهر مقدس بنارس در جنوب شرقی ایالت اوتار پرادش هند واقع شده است. قدمت این شهر به 8 قرن پیش از میلاد مسیح می‌رسد و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا است. هنگام بازدید از این شهر از معبد کاشی ویشوانات و مکانی به نام «گات» نیز دیدن کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  درباره قیمت تور هند 1402 می‌توانید با شماره 0261830 تماس بگیرید و یا به وبسایت نهال گشت مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز