بهترین سریال های عاشقانه کره ای برای تماشا در تابستان

کیدراما- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

موج فرهنگ کره‌ای از دهه 1990 شروع شد و شاید کسی آن موقع نمی‌توانست حضورش را حس کند، اما اکنون اکثر جمعیت دنیا با موج موسیقی و سریال‌های محبوب کره‌ای آشنایی دارند و جمعیتی که روز به روز هم تعدادش بیشتر می‌شود، طرفدار آنها هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه بهترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای را معرفی می‌کند که می‌توانید با تماشای آنها در فصل تابستان، اوقات فراغت خوبی داشته باشید.

1- کی‌درامای Nevertheless

این کی‌دراما که در نیمه دوم سال 2021 پخش شد، به سرعت توجه مخاطبان را در سراسر دنیا به خودش جلب کرد. این سریال در مورد یو نابی، دختری است که به تازگی از یک رابطه ناموفق خارج شده و دیگر به عشق باور ندارد؛ اما با پارک جه‌اون آشنا می‌شود و بدون این که به ترس از تعهد او توجه کند، به او علاقه‌مند می‌شود. هان سوهی، سونگ کانک و یانگ هایجی در این سریال پرطرفدار نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سریال کره ای- کاماپرس

2- کی‌درامای Romance Is A Bonus Book

این سریال کره‌ای که در زمستان 2019 از شبکه مشهور TVN پخش شد، در ژانر کمدی و عاشقانه است. داستان این سریال در مورد چا اونهو و کانگ دانی است که دوست‌های دوران بچگی بودند و پس از سال‎ها با هم ملاقات می‌کنند. زمانی که این دو دوباره یکدیگر را می‌بینند، دانی از همسرش جدا شده و تلاش می‌کند تا برای دخترش زندگی خوبی فراهم کند؛ اما چا اونهو که در شغلش موفق است، در شرکت انتشاراتی کار می‌کند که دانی در نهایت آنجا شغلی پیدا می‌کند. کار کردن در کنار یکدیگر باعث می‌شود دانی و اونهو دوباره به یکدیگر نزدیک شوند. بازیگران اصلی این سریال لی نایونگ، لی جونگ سوک و جونگ یوجین هستند.

سریال کره ای- کاماپرس

3- کی‌درامای Boys Over Flowers

این سریال محبوب کره‌ای بهار سال 2022 از شبکه کی بی اس پخش شد. ژانر این سریال عاشقانه و کمدی است. داستان این فیلم در مورد گئوم جاندی، دختری است که در مقابل کسانی که قصد داشتند برای یک پسر قلدری کنند، می‌ایستد. زمانی که او به خاطر این کار به عنوان یک قهرمان در روزنامه محلی معرفی می‌شود، بورسیه‌ای دریافت می‌کند تا بتواند در دبیرستان شینوا که یک مدرسه مشهور است، درس بخواند؛ اما جاندی در این مدرسه همان افرادی را می‎بیند که قصد داشتند برای آن پسر قلدری کنند. بازیگران اصلی این سریال کو هایسون، لی مینهو، کیم هیون جونگ و کیم بوم هستند.

سریال کره ای- کاماپرس

 

4- سریال Cinderella and The Four Knights

این سریال کمدی و عاشقانه، در تابستان سال 2016 از شبکه TVN پخش شد. داستان این سریال در مورد ایون هاوون، دانش آموز سال آخر دبیرستانی است که مادرش را تصادف رانندگی از دست می‌دهد. او برای پرداخت هزینه مراسم یادبود مادرش و هزینه دانشگاه خودش، مجبور است یک شغل نیمه وقت داشته باشد. یک روز هاوون با رئیس ثروتمند یک شرکت ملاقات می‌کند که به او شغلی پیشنهاد می‌دهد که در آن او باید از سه نوه‌اش مراقبت کند و برای این کار باید به عمارت آنها نقل مکان کند.

بازیگران اصلی این سریال ایل ووجونگ، آن جهیون، پارک سودام و جونگ شین لی هستند.

 

5- کی‌درامای Crash Course In Romance

این سریال کره‌ای محبوب که در زمستان سال 2023 از شبکه نتفلیکس پخش شد، یکی از سریال‌هایی است که در تاریخ تلویزیون کره بالاترین رتبه را کسب کرده‌ند.

‌اند. ماجرای این سریال با نام هنگ‌ سون شروع می‌شود که سعی دارد به دخترش هه‌یی در آزمون ورودی دشوار دانشگاه کمک کند. او از یکی از مشتریانش، چوی چی‌یول که معلم ریاضی یکی از مدارس خصوصی است، می‌خواهد تا به دخترش درس بدهد. زمانی که چی‌یول به خانه هنگ سون می‌رود، اون متوجه می‌شود که معلم دخترش در غذا خوردن مشکل دارد. به مرور زمان هنگ سون تلاش می‌کند تا با غذاهای خوش طعم به او در حل مشکلش کمک کند.

جئون دویئون، جونگ کیونگ هو، لی بونگ ریون و اوه اوی‌سیک در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال کره ای- کاماپرس

6- سریال Love Alarm

این سریال که در تابستان سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش شد، در مورد زندگی دختری به نام کیم جوجو است که در دبیرستان درس می‌خواند. او در این دبیرستان با برنامه‌ای آشنا می‌شود که نشان می‌دهد افرادی به او علاقه دارند، اما هویت‌شان را مخفی نگه می‌دارد. ژانر این سریال که در دو فصل پخش شده، کمدی و عاشقانه است. بازیگران اصلی این کیدراما کیم سوهیون، سونگ کانگ، گارام جونگ و مین سیگو هستند.

سریال کره ای- کاماپرس

7- کی‌درامای Crash Landing on You

این سریال عاشقانه و کمدی در پاییز سال 2019 از شبکه TVN پخش شد. داستان سریال در مورد یون سه‌ری، دختری است که پاراگلایدرش به خاطر گردباد غیرمنتظره‌ای از مسیر خارج می‌شود و به طور اتفاقی روی یک درخت در آن سوی مرز، در کره شمالی فرود می‌آید. ری جونگ هیوک که رهبر ارتش مردمی کره و یکی از نخبگان کره شمالی است، او را پیدا می‌کند و نجات می‌دهد. بعد از نجات دادن سه‌ری، تلاش می‌کند تا کمکش کند که به خانه‌اش در کره جنوبی برگردد.

هیون بین، سون یه‌جین، سو جی‌های و کیم جونگ هیون از بازیگران اصلی این سریال کره‌ای هستند.

سریال کره ای- کاماپرس

8- سریال کره‌ای It’s Okay Not To Be Okay

این سریال محبوب که در نیمه دوم سال 2020 پخش شد، یکی از بهترین کیدراماهای عاشقانه نتفلیکس است. داستان این سریال در مورد کو مون یونگ، یک نویسنده کتاب کودکان ضداجتماعی و مون گانگ‌ته، پرستار یک آسایشگاه است. زمانی که مون یونگ در حال کتاب خواندن برای یک بیمار است و او تلاش می‌کند مون یونگ را بکشد، گانگ‌ته او را نجات می‌دهد؛ و بعد از این اتفاق، زندگی‌شان برای همیشه عوض می‌شود.

کیم سوهیون، سو یه‌جی، اوه جونگ‌سه و پارک گیویونگ از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال کره ای- کاماپرس

9- سریال Summer Strike

این سریال کره‌ای، که اواخر سال 2022 پخش شد، از یک وبتون اقتباس شده است. در این سریال کیم سول‌هیون که نقش لی یئوروم را بازی می‌کند، یک زن جوان دل شکسته است که بعد از یک شکست در رابطه و بعد مرگ مادرش، شهر بزرگی را که در آن زندگی می‌کرده، ترک می‌کند تا به شهر کوچکی برود. نقطه مقابل او مردی است که می‌خواهد از آن شهر کوچک به جای بزرگ‌تری برود و رویاهایش را دنبال کند.

بازیگران اصلی این سریال ییم سیوان، کیم سول‌هیون، پارک یه‌یونگ و ایون سوشین هستند.

سریال کره ای- کاماپرس

10- کی‌درامای The Fabulous

این سریال عاشقانه و کمدی در اواخر سال 2022 از شبکه نتفلیکس پخش شد. داستان این سریال در مورد چهار دوست صمیمی است که سعی می‌کند نشان دهد مشاغل صنعت مد و فشن فقط مربوط به تولید و پوشیدن لباس‌های زیبا و مهمانی‌های پرزرق و برق نیست؛ بلکه برای بعضی افراد مد و فشن می‌تواند دنبال کردن رویاهای‌شان باشد. این سریال کره‌‌ای کشش زیادی برای مخاطبان دارد که اجازه نمی‌دهد سریال را بدون تماشای کامل آن رها کنند.

بازیگران اصلی این سریال چوی مینهو، چه سوبین، آنزو لاوسون و رن هانامی هستند.

سریال کره ای- کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز