بهترین ست ورزشی مل اند موژ برای پدران ورزشکار

بهترین ست ورزشی اسپرت از مل اند موژ برای ورزشکاران کاماپرس
لست سکند

ست ورزشی از جمله آیتم‌های ضروری برای ورزشکاران است که می‌تواند تجربه بهتر و راحت‌تری از ورزش را برای ‌آن‌ها فراهم کند. لباس ورزشی نامناسب باعث ایجاد بیماری‌های پوستی شدید در ورزشکاران شده و لذت یک ورزش باکیفیت را از آن‌ها می‌گیرد. پس اگر مخاطب هدیه روز پدر شما یک ورزشکار است، خرید یک ست ورزشی اسپورت گزینه‌ای هوشمندانه به نظر می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش یکی از بهترین ست‌های ورزشی را با آیتم‌های موجود در فروشگاه مل اند موژ برای هدیه روز مرد معرفی می‌کند.

هودی مردانه کد M08101-101

هودی مردانه مل اند موژ در رنگ طوسی روشن در سایزهای متنوع از لارج تا 2 ایکس لارج عرضه می‌شود. قیمت روز این هودی حدود 1 میلیون و 500 هزارتومان است. متریال به‌کار رفته در این هودی از جنس فیلیس است که کات رگولار و معمولی دارد. هودی مردانه مل اند موژ کلاه‌دار بوده و قابلیت کشسانی ندارد. شست‌وشوی این محصول باید در دمای زیر 30 درجه سانتی‌گراد انجام شود.

هودی مردانه کد M08101-101 هدیه روز مرد کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سویشرت مردانه کد M07823-103

سویشرت مردانه مل ‌اند موژ که با قیمت روز تقریبی 1 میلیون و 300 هزار تومان عرضه شده در رنگ طوسی و سایزبندی کامل به‌فروش می‌رسد. جنس این هودی از پارچه فیلامنت است. پارچه‌های فیلامنت به دوام و لطافت بالا شهرت دارند. ویژگی قابل توجه این جنس پارچه، رنگ پس ندادن و آب نرفتن در حین یا بعد از شست‌شو است که همین امر کیفیت و ماندگاری محصولات را افرایش می‌دهد. قابلیت کشسانی سویشرت مردانه مل اند موژ بسیار زیاد بوده و دارای زیپ و کات رگولار است.

سویشرت مردانه کد M07823-103 هدیه روز مرد کاماپرس

شلوارک ورزشی مردانه کد M08301-101

شلوارک یکی از اجزای جدانشدنی از یک ست ورزشی است که مل اند موژ آن را در طرح‌های مختلف تولید می‌‌‌‌کند. این شلوارک ورزشی با کد M۰۸۳۰۱-۱۰۱ در رنگ طوسی روشن، متناسب با هودی این ست است که سایزبندی کامل لارج تا 2 ایکس لارج را دربرمی‌گیرد. قیمت شلوارک کشی مل اند موژ با قد روی زانو در سایت حدود 790 هزار تومان است.

شلوارک ورزشی مردانه کد M08301-101 هدیه روز مرد کاماپرس

لگینگ ورزشی مردانه کد M07745-001

لگینگ ورزشی مردانه مل اند موژ با فاق متوسط در رنگ مشکی و با قیمت حدودی 690 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. جنس این محصول ترکیبی از پلی‌استر و فیلامنت است. پلی‌استرها با مقاومت بالا در برابر جذب و نفوذ آب، برای ورزش‌کاران بسیار مناسب‌اند. این ترکیب لگینگ مل اند موژ را به یک لگ بادوام، چروک‌ناپذیر و اقتصادی تبدیل می‌کند. پارچه‌های پلی‌استر با افزایش تعریق در هنگام ورزش، به افزایش چربی‌سوزی نیز کمک می‌کنند.

لگینگ ورزشی مردانه کد M07745-001 هدیه روز مرد کاماپرس

جوراب مردانه کد M06494-101

جوراب‌های مل ‌اند موژ اب طرح ساده و قیمت حدودی 370 هزار تومان عرضه می‌شوند. در هر بسته از جوراب‌های مل اند موژ 3 جفت جوراب نخی موجود است.

جوراب مردانه کد M06494-101 هدیه روز مرد کاماپرس

کفش ورزشی مردانه کدM08418-001

این محصول با قیمت حدودی 1 میلیون و 900 هزار تومان در سایت مل اند موژ و دیگر سایت‌های عرضه‌کننده محصولات این برند به‌فروش می‌سد. کفش مردانه مل اند موژ با نوک گرد و پاشنه تمام لژ، برای بیشتر ورزش‌ها کاربردی و مناسب است. جنس کفی کتونی مل اند موژ از فوم است که روکش پارچه‌ای دارد. این روکش از آسیب‌دیدگی فوم و رنگ گرفتن آن در طول زمان جلوگیری می‌کند. کفی این کتونی طبی و قابل جدا شدن است و علاوه‌بر ورزش‌های حرفه‌ای برای استفاده معمولی و پیاده‌روی روزمره نیز به‌کار می‌رود.

کفش ورزشی مردانه کدM08418-001 هدیه روز مرد کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : مل اند موژ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز