بهترین روش مهاجرت به کانادا / شرایط گرفتن اقامت کانادا چیست؟

از مناظر زیبای بانف در استان آلبرتا و وجود سیستم آموزشی پیشرو در جهان تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شگفت انگیز در مراکز پررونقی مانند تورنتو، این‌ها دلایل بسیار محکمی برای مهاجرت به کانادا هستند. این کشور اثبات کرده است که یک سبک زندگی عالی را برای شهروندان خود فراهم می‌کند. جای تعجب نیست که در طول سال‌، مهاجران در سراسر جهان از این فرصت برای درخواست ویزای اقامت کانادا استفاده می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع و نحوه دریافت اقامت کانادا می‌پردازد.

زندگی در کانادا چه مزایایی دارد؟

کانادا، یکی از دوستانه‌ترین و امن‌ترین کشورهای جهان، به ساکنان دائمی خود کیفیت زندگی استثنایی ارائه می‌دهد. به عنوان دارنده کارت اقامت دائم، می‌توانید آزادانه در سراسر استان‌های کشور تردد کنید. با دریافت اقامت کانادا، به بسیاری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کار در اقتصاد کانادا نیز دسترسی خواهید داشت. در این شرایط، اعضای خانواده شما، از جمله شریک زندگی و فرزندان وابسته، می‌توانند از تمام مزایای اقامت دائم بهره‌مند شوند. آن‌ها می‌توانند به طور نامحدود در کشور، اقامت، تحصیل و کار کنند. سیستم آموزشی کانادا چهارمین سیستم آموزشی برتر جهان است. علاوه‌بر این، ساکنان دائمی نسبت به اتباع خارجی که به طور موقت در کانادا زندگی می‌کنند، ملزم به پرداخت شهریه کمتری هستند. لازم به ذکر است که دارندگان کارت اقامت دائم و هر یک از اعضای خانواده تحت حمایت از حق مراقبت‌های پزشکی و نسخه‌های دارویی رایگان برخوردار هستند. دولت فدرال پوشش مراقبت‌های بهداشتی عمومی را از طریق مالیات تامین می‌کند و این خدمات را برای همه شهروندان و ساکنان دائمی کانادا به صورت رایگان در نظر می‌گیرد.

ویزای استارتاپ کانادا

اگر شما یک کارآفرین بین‌المللی هستید که از برنامه‌های مهاجرت تجاری در کانادا استقبال می‌کنید، برنامه ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. برای واجد شرایط بودن برای برنامه ویزای استارتاپ کانادا، این دولت از متقاضیان می‌خواهد که ثابت کنند دارای ایده‌های تجاری مبتکر، خلاقانه و آماده رقابت در سطح جهانی هستند. علاوه‌بر این، کارآفرینان باید اطمینان حاصل کنند که استارتاپ آن‌ها فرصت‌های شغلی را برای ساکنان کانادا ایجاد می‌کند. شما باید یک نامه پشتیبانی از یک سازمان تعیین شده دریافت کنید که مایل است ایده کسب‌وکار شما را تایید و تامین مالی کند. همچنین در این شرایط نیاز به فراهم کردن الزامات و مدارک زبان نیز هستید. قبل از اینکه کسب‌وکار شما سود لازم را کسب کند، باید ثابت کنید که بودجه کافی برای حمایت از خود و سایر اعضای خانواده در حین زندگی در کانادا را دارید.

راز آسمان پایتخت

اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

در اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری فاکتور سن آنچنان عامل مطرحی نیست. برنامه سرمایه گذاری مهاجران کبک در حال حاضر تنها برنامه مهاجرتی کانادا است که به خارجی‌ها امکان انتقال سرمایه و دریافت اقامت دائم بدون هیچ گونه تعهد مرتبط با کار را می‌دهد. متناسب با برنامه سرمایه گذاری، به مبلغی میان صد هزار تا 500 هزار دلار کانادا نیاز است. در صورتی که سرمایه گذاری به مدت پنج سال حفظ شود. متقاضیان می‌توانند مجوز اقامت دائم خود را به طور نامحدود تمدید کنند.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت به کانادا با جاب آفر برای افرادی که توانمندی‌های شغلی خود را می‌توانند اثبات کنند گزینه محبوب و قابل اطمینانی است. معمولا کارکنان مشاغل فنی و تخصصی از شانس بیشتری برای دریافت پیشنهاد کاری از کارفرما برخوردار هستند. در این شرایط داشتن حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط نیاز است. در طی این روش پس از دریافت جاب آفر و ویزای کاری با حفظ شرایط پس از مدتی مشمول دریافت اقامت دائم کانادا خواهید شد.

اخذ ویزای تحصیلی

دانشجویان بسیاری هنگام مهاجرت تحصیلی به دانشگاه‌های معتبر کانادا از جمله تورنتو، بریتیش کلمبیا، مک گیل و مک مستر فکر می‌کنند. مهاجرت تحصیلی همراه با یک رزومه خوب به عنوان یک روش نسبتا راحت، بسیاری از متقاضیان را به سوی خود جذب می‌کند. پس از تحصیل در کانادا، این دولت امکان دریافت اقامت دائم را برای دانشجویان فراهم کرده است. شرط سنی برای ویزای تحصیلی کمتر از 35 سال است. در صورت عدم دریافت بورسیه تحصیلی، هر شخص ملزم به پرداخت شهریه دانشگاهی به مبلغ 20 الی 30 هزار دلار کانادا در مقطع کارشناسی و 17 الی 25 هزار دلار کانادا در مقطع ارشد و دکترا به صورت سالیانه است.

 

اقامت کانادا به شیوه خود اشتغالی

اگر ورزشکار یا هنرمند هستید این مطلب دقیقا برای شماست. با وجود دو سال سابقه در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی به صورت خود اشتغالی می‌توانید به این روش مهاجرتی امیدوار باشید. عدم سوپیشنیه، توانایی مالی برای راه اندازی کسب‌وکار و حمایت مالی از خود و خانواده از جمله شرایط ویزای خود اشتغالی است. میزان تحصیلات، سابقه کار، سن، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه و انطباق پذیری عوامل مهمی در افزایش شانس اقامت کانادا در این شیوه هستند.

اقامت کانادا با تیم تخصصی النورا

اگر کانادا را به عنوان کشور مهاجرتی خود انتخاب کرده‌اید زمان آن فرا رسیده است که در مورد اینکه دقیقا کدام برنامه برای شما مناسب‌تر است آگاهی بیشتری کسب کنید. برای انجام این کار، راهنمای مهاجرت به کانادا، اخذ انواع ویزا و دریافت اقامت کانادا نیاز به دانش و بررسی شرایط دارد. مجموعه النورا با برخورداری از تیم مشاوران اقامت کانادا تمامی روند و مراحل مهاجرت را ضمن ارائه مشاوره برای متقاضیان تسهیل می‌کند. کافی است جهت ارتباط با این تیم به وبسایت النورا یا شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و واتسپ مراجعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین روش مهاجرت به کانادا / شرایط گرفتن اقامت کانادا چیست؟

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    یک سوال داشتم بابت مهاجرت تحصیلی که هزینه زیادی نمیخواد اونجا خدماتی برای دانشجو ها هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز