بهترین روش مهاجرت از طریق دوره های آموزشی

لست سکند

امروزه بسیاری از افراد با در نظر گرفتن شرایط خود، از طریق روش‌های مختلف مهاجرتی همچون کاری، تحصیل، ازدواج، سرمایه‌گذاری، خرید ملک و امثال آن به دیگر کشورهای جهان مهاجرت می‌کنند. در حال حاضر مهاجرت از طریق دوره‌های آموزشی زبان و فنی حرفه‌ای، یکی از کم هزینه‌ترین و آسان‌ترین روش‌های مهاجرتی به شمار می‌رود و متقاضیان می‌توانند با شرکت در این دوره‌های آموزشی، به خوبی با محیط کشورهای اروپایی و شرایط زندگی در آن‌ها آشنا شوند و برای دریافت ویزای کاری و تحصیلی کشور مقصد درخواست دهند.

کاماپرس در این گزارش، روش ­های مهاجرت از طریق شرکت در دوره‌های آموزشی زبان و مهاجرت از طریق دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای را بررسی کرده است.

مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان

یکی از مهم‌ترین الزامات برای اخذ پذیرش تحصیلی، آشنایی داشتن با زبان رسمی آن کشور است. در حال حاضر یکی از آسان‌ترین راه‌های مهاجرت را می‌توان مهاجرت از طریق دوره‌های آموزشی زبان دانست. شرکت در دوره‌های زبان در دانشگاه باعث قرارگیری دانشجویان در بستر آموزشی و فراگیری فوق‌العاده آنان می‌شود.

 مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان به کانادا

کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای انگلیسی زبان، جزو بهترین مقاصد برای افرادی است که قصد دارند بدون مدرک زبان به تحصیل در کانادا مشغول شوند. دوره‌های آموزشی زبان در کانادا در ماه‌های ژانویه، مارس، می، ژوئیه، سپتامبر و نوامبر آغاز می‌شود. به طور معمول هزینه‌های تحصیل در دوره‌های زبان می‌تواند بین 340 تا 425 دلار در هفته باشد.

مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان فرانسه

از مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره‌های آموزش زبان فرانسه می‌توان به امکان پذیرش آسان، اجازه کار در حین تحصیل، ورود به کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا، هزینه‌های زندگی مقرون به‌صرفه و امکان ورود به دانشگاه‌های این کشور اشاره کرد. هزینه تحصیل سالانه در دوره‌های دانشگاه زبان بین 4700 یورو تا 6000 یورو است. مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان فرانسه در سال‌های اخیر یکی از بهترین راه‌های اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های فرانسه بوده است.

راز آسمان پایتخت

روش مهاجرت-کاماپرس

مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان آلمانی

افراد با گذراندن دوره‌های زبان آلمانی در آلمان نه تنها مهارت لازم برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور را کسب می‌کنند، بلکه با تسلط به آن فرصت‌های شغلی فراوانی در کشورهای اروپایی پیدا خواهند کرد. مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان آلمانی برای افرادی مناسب است که قصد دارند طی یک دوره فشرده سه تا 12 ماهه زبان آلمانی را فرا گیرند و تحصیل یا کار خود را آغاز کنند.

مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان به سوئد

سالانه بسیاری از افراد برای تحصیل در دوره زبان انگلیسی در سوئد یا دوره زبان سوئدی به این کشور مهاجرت می‌کنند. دوره‌های زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه‌های سوئد برگزار می‌شود و هدف از شرکت در این دوره‌ها آمادگی پیدا کردن دانشجویان برای ورود به مقطع کارشناسی، ارشد یا دکترا در دانشگاه‌های سوئد است. اخیرا مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان به سوئد مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته و بسیاری از افراد از این طریق برای اخذ اقامت کاری سوئد اقدام می‌کنند.

مهاجرت از طریق دوره های آموزشی فنی حرفه ای

دوره آوسبیلدونگ به دوره‌های فنی و حرفه‌ای یا کارآموزی گفته می‌شود که افراد با شرکت در آن به صورت تئوری و عملی، حرفه‌ای که به آن علاقه‌مند هستند را یاد می‌گیرند و سپس با گواهی آن، در کشور مقصد یا دیگر کشورهای اروپایی مشغول به کار می‌شوند.

دوره‌های آوسبیلدونگ براساس رشته و حرفه‌ای که افراد در حال یادگیری آن هستند، حدود شش تا هشت ماه زمان می‌برد. این دوره‌های آموزشی در کشورهای اروپایی بسیار شناخته شده و محبوب هستند و تقاضا برای آن‌ها بسیار زیاد است. مهاجرت از طریق دوره های آموزشی فنی حرفه ای برای اشخاصی مناسبی است که فاقد مدرک دانشگاهی هستند و علاقه‌ای به تحصیل در دانشگاه ندارند و ترجیج می‌دهند که به سرعت به عنوان یک فرد متخصص وارد بازار کار شوند.

روش مهاجرت-کاماپرس

مهاجرت از طریق دوره های آموزشی فنی حرفه ای به کانادا

دوره‌های فنی حرفه‌ای در کانادا در مقایسه با دوره‌های تحصیل در دانشگاه، هزینه‌ کم‌تری دارد و مدت زمان کوتاه‌تری طول می‌کشد. افراد می‌توانند همزمان با شرکت در دوره‌های فنی حرفه‌ای، در محوطه دانشگاه مشغول به کار و کسب درآمد شوند. آنان می­توانند پس از گذشت شش ماه از اقامتشان در کانادا تا 20 ساعت در هفته و در ایام تعطیل به صورت تمام وقت در خارج از دانشگاه کار کنند.

مهاجرت از طریق دوره های آموزشی فنی حرفه ای به کانادا به عنوان یک گزینه مطلوب و معتبر برای دانش‌آموزان و افرادی است که به دنبال مشاغلی کاربردی و عملی هستند. با توجه به توسعه صنعت و نیاز روزافزون به توانمندی‌های فنی، این رشته‌ها به عنوان پایه‌ای برای مشاغل موفق در اقتصاد کانادا شناخته می‌شوند.

در جدول زیر اسامی این رشته ­ها آمده است:

فناوری معماری بهداشت دندان صدا و سیما و روزنامه ­نگاری آموزش تکنسین داروسازی
کسب و کار فناوری مهندسی علوم بهداشتی زبان­ها و هنرها
خدمات اجتماعی محیط زیست تناسب اندام و تغذیه فناوری اطلاعات و ارتباطات

روش مهاجرت-کاماپرس

 مهاجرت از طریق دوره های آموزشی فنی حرفه ای به آلمان

از دیگر مسائلی که مهاجرت از طریق دوره های آموزشی آوسبیلدونگ به آلمان را برای شهروندان خارجی محبوب کرده است، می‌توان به هزینه‌های پایین زندگی در آلمان اشاره کرد. هزینه زندگی در آلمان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی پایین‌تر بوده و هزینه شهریه دوره‌های آوسبیلدونگ آلمان نیز به صورت کامل توسط شرکت کارفرما که با فرد قرارداد دارد، پرداخت می‌شود؛ بنابراین کارآموزان در طول دوره کارآموزی نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای این دوره‌ها نخواهند داشت.

دوره‌های کارآموزی در آلمان حدود 340 رشته و حرفه را در بر می‌گیرد که در جدول زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

فیزیوتراپی مهندسی آی‌تی
بینایی سنجی مکانیک صنعتی
صنایع غذایی مکانیک خودرو
دستیار پزشک دستیار دندانپزشک
فروشندگی پرستاری
آرایشگری مهندس برق

روش مهاجرت-کاماپرس

سریع ترین روش مهاجرت از طریق دوره های آموزشی با «النورا»

اگر به دنبال مهاجرت از طریق دوره های آموزشی زبان یا فنی حرفه‌ای هستند، اما در رابطه با مراحل، شرایط و روند پیگیری آن نیاز به راهنمایی و کمک بیشتر دارید، می‌توانید از کارشناسان متخصص این حوزه همچون موسسه مهاجرتی «النورا» کمک بگیرند.

متقاضیان مهاجرت از طریق دوره های آموزشی می‌توانند به منظور آگاهی از خدمات و ویژگی‌های بیشتر این مجموعه به وبسایت آن به آدرس www.elenoora.com مراجعه کنند یا از طریق تماس با شماره تلفن 02191096339 از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز