بهترین رستوران های نیویورک را بشناسید

شهر نیویورک مکانی فوق‌العاده برای امتحان کردن متنوع‌ترین انواع غذاها به شمار می‌رود. از وعده‌های غذایی کلاسیک تا عجیب و غریب و کمیاب، همه و همه در این شهر قابل دسترسی هستند، با این‌حال کاماپرس در این مطلب به معرفی بهترین‌های این لیست بلند بالا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

اغذیه فروشی کاتز

محله لوئر ایست ساید نیویورک در اوایل دهه ۱۹۰۰، محل زندگی و کار یک جامعه یهودی از اروپای شرقی به شمار می‌رفت و ده‌ها اغذیه فروشی کوچک و بزرگ را در خود جای داده بود. از آن زمان تاکنون فقط تعداد کمی از این غذاخوری‌ها باقی مانده که بدون شک کاتز بهترین آن‌هاست. فضای کلاسیک و غذاهای خوشمزه آن و صد البته نحوه پرداخت خاص آن با بلیط توجه‌های زیادی را به سوی خود می‌کشاند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بالتازار

بالتازار یکی از پرطرفدارترین غذاخوری‌های رستوران‌دار پرکار بریتانیایی الاصل، کیت مک‌نالی به شمار می‌رود. این رستوران با دکوراسیون کلاسیک و دیوارهای آینه‌ای مشتریان را به بخشی از شهر پاریس دعوت می‌کند و آیتم‌های پرطرفدار آن مانند صدف، استیک سرخ شده و همبرگر هوش از سر می‌پراند. لازم به ذکر است که نانوایی باکیفیت این مجموعه یک باگت با کیفیت پاریسی را برای صبحانه مهمانان فراهم می‌کنند.

تِه کمپانی

مدیریت این مجموعه ویژه با ارائه ده‌ها چای سنتی و حتی بسیار کمیاب با اصالت تایوانی شاید با سایر کافه‌های نیویورکی تفاوت چشمگیری داشته باشد. همسر صاحب اصلی مجموعه نیز به لطف اصالت پرتغالی خود تنقلات شیرین و خوش طعمی را برای مهمانان فراهم کرده و در مجموع ترکیب جذابی به وجود آورده است.

لگسی رکوردز

در این مکان خیره‌کننده‌ سرآشپز بااستعداد، رایان هاردی، غذاهای ایتالیایی ساحلی را به زیباترین شکل ممکن سرو می‌کند. لازم به ذکر است که این فضا زمانی یک استودیوی ضبط افسانه‌ای به همین نام بوده و نقاشی‌های دیواری نشان دهنده میراث موسیقی آن است.

ایندین اکسنت

بدون شک مردم نیویورک و بسیاری از بازدیدکنندگان با طعم بی‌نظیر غذاهای هندی غریبه نیستند، با این‌حال این رستوران با سابقه درخشانش چیزهای بیشتری برای گفتن دارد. سرآشپز این مجموعه، مانیش مهروترا غذاهای هندی را با سبک آشپزی مدرن آشتی داد و از مدت‌ها پیش تاکنون ترکیبات فوق‌العاده لذیذی را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز