پرفروش ترین غذاساز فیلیپس در بازار

غذاساز فیلیپس-کاماپرس
لست سکند

محبوبیت غذاساز به دلیل چندکاره بودن این وسیله آشپزخانه است؛ به طوری که مجموعه‌ای از فعالیت‌های آشپزی توسط یک دستگاه امکان‌پذیر می‌شود. در این میان، برند فیلیپس با عرضه انواع غذاساز فیلیپس به بازار، سعی در رفع نیاز مشتریان کرده است. بر همین اساس، غذاسازهای فیلیپس را می­‌توان از جمله کاربردی‌ترین غذاسازهای موجود در بازار دانست. تنوع امکانات ارائه شده در این برند در مقایسه با سایر برندها کم نظیر است.

کاماپرس در این گزارش با جست­وجو در سایت “لوازم خونگی”، پرفروش‌ترین مدل‌های غذاساز فیلیپس را به همراه قابلیت و قیمت هر محصول بررسی و معرفی ‌کرده است.

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 را می توان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین غذاساز برند فیلیپس در بازار ایران دانست. به نوشته سایت رسمی این برند، مدل HR7778 کامل‌ترین غذاساز تولید شده توسط فیلیپس تا کنون است.

موتور 1300 واتی این غذاساز دارای قابلیتی است که می­‌توان چرخش موتور را تا 12 درجه تغییر داد؛ به این ترتیب اجسام خیلی سخت نیز به راحتی در این غذاساز خرد خواهد شد. همچنین برنامه‌های از پیش تعیین شده­ای برای خرد کردن یخ، زدن خمیر و هم زدن کرم در این دستگاه تعبیه شده است. علاوه بر اینها پنج عدد دیسک برای رنده ریز، درشت، چیپس‌ ساز، رشته ساز و خلال کن نیز در غذاساز فیلیپس مدل HR7778 وجود دارد.

این مدل غذاساز دارای آبمیوه­‌گیری با دهانه عریض نیز هست. این آبمیوه‌­گیری هم دارای سر مخصوص آبگیری مرکبات و هم سر مخصوص آبگیری سایر میوه‌ها و سبزیجات است. تجهیز این دستگاه با فناوری PowerChop امکان خرد کردن همزمان مواد نرم و سخت را فراهم کرده است. گنجایش و حجم این غذاساز برای تهیه غذای پنج نفر ایده آل است. برای نمونه پارچ مخلوط کن HR7778 دارای 1.5 لیتر گنجایش است.

راز آسمان پایتخت

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 به قیمت 12 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

غذاساز فیلیپس-کاماپرس

غذاساز اقتصادی فیلیپس

در صورتی که شما هم به دنبال خرید یک غذاساز کامل با هزینه پایین­تری هستید، غذاساز فیلیپس مدل HR7510 می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد. این دستگاه شامل مخلوط کن، همزن، خردکن و آبمیوه‌گیری است.

موتور 800 واتی این غذاساز برای کار در آشپرخانه مناسب است؛ به طوری که پیچی برای تنظیم سرعت موتور نیز در دستگاه تعبیه شده است تا کاربر بر اساس نیاز خود این سرعت را تنظیم کند. تیغه‌های این غذاساز از فولاد ضد زنگ ساخته شده و بسیار تیز و محکم است.

خردکن این غذاساز می­‌تواند نیاز شما به آسیاب را نیز مرتفع کند. از خردکن غذاساز فیلیپس مدل HR7510 می­توان به عنوان آسیاب و پودرکن ادویه‌ها و مواد خشک استفاده کرد. این غذاساز برای خرد کردن یخ نیز کاملا مناسب است.

قیمت پنج میلیون و 400 هزار تومانی و صرفه اقتصادی، یکی از ویژگی‌هایی است که خرید این مدل از غذاساز فیلیپس را برای خانواده‌ها ایده‌­آل کرده است.

 

غذاساز فیلیپس-کاماپرس

غذاساز فیلیپس مدل HR7530

طراحی زیبا، رنگ سفید و امکانات خاص غذاساز فیلیپس مدل HR7530 باعث شده که علاقه‌­مندان به خرید لوازم خانگی خاص، رغبت بیشتری برای خرید آن داشته باشند. امکانات این غذاساز نسبت به قیمت آن بسیار بالاست و از این نظر نیز یکی از گزینه­‌های ایده‌­آل برای خرید محسوب می‌شود.

این غذاساز فیلیپس دارای موتور 850 واتی بوده که قابل تنظیم برای آماده سازی انواع غذاها است. ولوم تنظیم سرعت آن برای دو حالت قابل تنظیم است تا عملکرد مورد نیاز کاربران را برای هر نوع نیازی ارائه دهد. این غذاساز شامل خردکن، مخلوط کن، آب مرکبات­‌گیری، رنده و آسیاب است.

مخلوط­‌کن این غذاساز دارای درپوشی است که بتوان در حین کار نیز مواد غذایی را به آن اضافه کرد. این دستگاه از فناوری نوین PowerChop بهره می‌برد تا به طور همزمان بتوانید با آن مواد نرم و سخت را به آسانی خرد کنید. غذاساز فیلیپس مدل HR7530 دارای تیغه s-unit است. این غذاساز به قیمت شش میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

غذاساز فیلیپس-کاماپرس

امکان خرید اقساطی غذاسازهای فیلیپس

سایت لوازم خونگی امکان خرید اقساطی را برای انواع محصولات خود از جمله غذاسازها فراهم کرده است. مشتریان این سایت می‌توانند با استفاده از یکی از شش روش متنوع خرید اقساطی این سایت بر اساس سلیقه و شرایط خود، نسبت به خرید غیرنقدی اقدام کنند.

کامل‌ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان یکی از بزرگ­ترین و کامل­ترین فروشگاه های آنلاین برای خرید لوازم خانگی دانست. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می­‌رسد، اما از سال 1395 فعالیت آنلاین لوازم خونگی را آغاز کرده است. تخفیف­‌های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی به آدرس https://lavazemkhonegi.com برای مشتریان است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 66706005-021و 0919-6356005-021تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز