بهترین جاروبرقی موتور اروپایی را از کجا بخریم؟

بهترین جاروبرقی-کاماپرس
لست سکند

امروزه جاروبرقی با توجه به کارکرد آن به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی انسانها تبدیل شده است. این وسیله جزو لوازم خانگی بادوام است که اگر نیاز به تعمیر نداشته باشد و کاربران از آن راضی باشند، تا چند سال نیاز به تعویض ندارد. البته در سال‌های اخیر امکانات جدیدتری به جاروها اضافه شده است و تنوع برند و مدل‌های مختلف موجود در بازار باعث شده که افراد در انتخاب بهترین جاروبرقی دچار سردرگمی شوند. جارو برقی‌های پاکتین، یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که با موتور اروپایی در ایران تولید می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از بهترین جارو برقی‌های موتور اروپایی پاکتین پرداخته است.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 6000

این محصول یکی از جدیدترین جارو برقی‌های موشکی پاکتین است که 1400 وات توان دارد. یکی از مزیت‌های این دستگاه استفاده از تکنولوژی سافت استارتر است که علاوه بر کم‌صدا شدن آن در حین استفاده، باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می‌شود. در این تکنولوژی موتور دستگاه به آرامی روشن می‌‌شود و در ادامه به طور تدریجی با ایمنی زیاد، قدرت را افزایش می‌دهد. دکمه ولوم این جاروبرقیت وانایی تنظیم قدرت مکش در شش حالت را برای کاربران فراهم می‌کند. البته پیشنهاد می‌شود که برای فرش و موکت از قدرت مکش کمتر استفاده کرد.

به همراه این جاروبرقی قطعه مبل پاک‌کن و قطعه پاک‌کن نیز عرضه می‌شود که قابلیت‌های تمیزکنندگی آن را افزایش می‌دهد. کابل این جارو هفت متر طول دارد و قابلیت تمیز کردن محیط اطراف تا شعاع 10 متری را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های این محصول، استفاده از فیلتر آنتی باکتریال و ضد آلرژیک HERA است که از خروج ریزگردها از دستگاه و پخش آن در فضای اتاق جلوگیری می‌کند. این محصول به قیمت 6 میلیون و 400 هزار تومان قابل تهیه است.

جاروبرقی سطلی پاکتین مدل 4350 MVC

این جاروبرقی یکی از جدیدترین محصولات پاکتین است که از موتور دومل بهره می‌برد. این جارو در دور کند دارای توان مصرقی 1400 وات بوده که در دور تند این میزان به 2200 وات می‌رسد و مکش مناسبی برای تمیز کردن ایجاد می‌کند. البته پیشنهاد می‌شود که برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش و قالی از دور کند استفاده شود. این جارو از تکنولوژی سافت استارتر بهره می‌برد که علاوه بر صدای کم در حین استفاده باعث افزایش عمر دستگاه نیز می‌شود. چرخ‌های این جارو قابلیت چرخش 360 درجه دارد و امکان حرکت جارو روی هر سطحی را فراهم می‌کند. مخزن این دستگاه 21 لیتر ظرفیت دارد و دارای فیلتر دوار است که امکان تخلیه آسان‌تر زباله‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. این محصول به قیمت 5 میلیون و 200 هزار تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

بهترین جاروبرقی-کاماپرس

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4450

توان مصرفی این جاروبرقی1400 وات است و با این حال مصرف انرژی آن در رده A قرار دارد. مخزن این جاروبرقی21 لیتر ظرفیت دارد و نیازی به تخلیه مداوم ندارد. همچنین این محصول دارای فیلتر دوار است که از ورود اشیای ناخواسته مانند زیور آلات به درون جارو جلوگیری می‌کند و زمان تخیله مخزن اصلی را نیز به تعویق می‌اندازد. قابلیت تنظیم مکش این جارو در پنج سرعت برای کاربران فراهم شده و پنل لمسی تنظیم مکش به زیبایی و ظرافت طراحی آن افزوده است. یکی دیگر از مزیت‌های این محصول، داشتن ریموت کنترل بی‌سیم است که امکان روشن و خاموش کردن جارو از راه دور را فراهم می‌کند. این محصول به قیمت 5 میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4300

این جاروبرقی سطلی با دو نوع موتور دومل و اکونومی تولید می‌شود و دارای 1400 وات توان موتور است. این محصول کلید دو سرعته برای تنظیم مکش دارد و رده مصرف انرژی آن A است. دو چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه در زیر این جارو تعبیه شده است که امکان حرکت جارو روی هر سطحی را فراهم می‌کند. مخزن این محصول دارای 21 لیتر ظرفیت است و نیازی به تخلیه مدوام ندارد. به همراه این جارو، قطعه مبل پاک‌کن و قطعه گوشه‌ پاک‌کن نیز عرضه می‌‍‌شود که آن را به یک دستگاه نظافت همه‌کاره تبدیل می‌کند. این محصول به قیمت 4 میلیون و 530 هزار تومان قابل تهیه است.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 3800

این محصول از سری جارو برقی‌های افقی پاکتین است که دارای 1400 وات توان در لحظه روشن شدن و 2200 وات توان در دور ماکزیمم است. این جاروبرقی دارای مکش قابل قبولی است و توصیه می‌شود که از دور تند آن فقط برای سطوح سرامیک و پارکت استفاده شود. امکان تنظیم قدرت مکش در پنج حالت برای کاربران فراهم شده است. استفاده از تکنولوژی سافت استارتر در این محصول باعث شده که علاوه بر صدای کم در حین استفاده، طول عمر دستگاه نیز افزایش یابد. این جاروبرقی به قیمت 4 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهترین جاروبرقی-کاماپرس

خرید بهترین جاروبرقی از مجموعه پاکتین

مجموعه “پاکتین” اولین مجموعه تولید جاروبرقی در ایران به‌شمار می‌آید که دارای ضمانت‌نامه پنج ساله موتور از شرکت دومل است. پاکتین از سال 1387 اقدام به تولید و فروش جاروبرقی کرده و موفق به ساخت جاروبرقی مخزنی با سیم‌ جمع‌کن اتومات شده است. امکان خرید بهترین جارو برقی‌ها از سایت مجموعه پاکتین به آدرس https://paktin.ir برای کاربران فراهم است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکتین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز