بهترین جاروبرقی اسنوا در بازار + قیمت

لست سکند

در سال‌های اخیر برند اسنوا توانسته با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب طرفداران خاص خود را در بازار لوازم خانگی پیدا کند. میزان محبوبیت این برند تا جایی پیش رفته است که توانسته حدود 25 درصد از سهم فروش بازار داخلی را از آن خود کند. قیمت جاروبرقی‌های اسنوا از 3 تا 5 میلیون تومان متغیر است و با قیمت به‌صرفه‌ای که دارد از دسته کالاهای با کیفیت اقتصادی به‌شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه بهترین جاروبرقی اسنوا در بازار را معرفی می‌کند.

1- جاروبرقی اسنوا مدل SVC-CA18BK

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 320 هزار تومان است. این جاروبرقی کیسه‌دار دارای توان مصرفی 2 هزار وات و توان مکش 450 وات است و صدایی حدود 80 دسیبل تولید می‌کند. حجم مخزن این مدل 4.5 لیتر بوده و می‌توان فضاهای بزرگ را به راحتی با آن تمیز کرد.

لوله به‌کار رفته در این محصول از نوع تلسکوپی بوده که سبب می‌شود فرایند جاروبرقی با سهولت و بدون فشار بر کمر و زانو انجام شود. فیلتر این جاروبرقی از نوع اسفنجی بوده که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین، وجود فیلتر قدرتمند HEPA 13 از دیگر مزایا جاروبرقی اسنوا به‌شمار می‌رود. این فیلتر از پخش گرد و غبار در فضای اطراف جلوگیری می‌کند و با مکش بالا آنها را به خود جذب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- جاروبرقی اسنوا مدل 1800 وات SVC-CA18WE

قیمت این محصول 3 میلیون و 350 هزار تومان است. این جاروبرقی با توان مصرفی 1800 وات و قدرت مکش 450 وات به یک موتور کم مصرف و پرقدرت مجهز است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم هپا اشاره کرد که گرد و غبار را به خوبی در خود جذب می‌کند و مانع از پخش آنها در محیط خانه می‌شود. همچنین، هوایی که از جاروبرقی خارج می‌شود فاقد هرگونه ذرات آلرژی‌زا است؛ در نتیجه به سلامتی خانواده آسیبی نمی‌رساند.

این جاروبرقی مجهز به کیسه دائم و کیسه یکبار مصرف است. وجود سیستم Ultra Silent از دیگر مزایا این جاروبرقی است که سبب می‌شود فرایند تمیز کردن در آرام‌ترین و کم‌ترین صدای ممکن صورت گیرد. همچنین، این محصول مجهز به برس چند منظوره، برس مبل و برس گوشه پاک‌کن است.

3- جاروبرقی اسنوا مدل 2100 وات SVC-CA18YW

قیمت این جاروبرقی 3 میلیون و 710 هزار تومان است. این جاروبرقی از  مخزن زباله 3 لیتری، موتور 1800 وات و رده انرژی A تشکیل شده است. میزان صدای دستگاه 80 دسیی‌بل و توان مکش آن 348 وات است که فرایند جاروکشیدن را در کمترین صدای ممکن و با بیشترین مکش انجام می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی داشتن سری‌های مختلف است که می‌توانید گوشه و کنار منزل خود را به راحتی با آن تمیز کنید. از جمله این سری‌ها می‌توان به سری درزها، برس مبلمان و برس چندمنظوره اصلی اشاره کرد. از دیگر مزایا این محصول می‌توان به نشانگر LED تعبیه شده بر روی آن اشاره کرد که شما را نسبت به پر بودن کیسه جاروبرقی مطلع می‌کند.

4- جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24GY

قیمت این محصول 4 میلیون و 790 هزار تومان است. جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24GY دارای موتوری پرقدرت با توان مکش 520 وات و توان حداکثری 2100 وات است. این محصول دارای 4.5 لیتر مخزن زباله، کیسه دائمی و کیسه یکبار مصرف بوده که هزینه‌های شما را در تهیه کیسه کاهش می‌دهد.

این جاروبرقی دارای فیلتر اسفنجی و فیلتر هپا بوده که قادر است گرد و غبار اطراف را به خود جذب کند و مانع از پخش آنها در فضای اطراف ‌شود. این محصول مجهز به سری‌های مختلف نظیر برس مبل، برس گردگیر و برس چند منظوره است که به شما در تمیز کردن هر چه تمام‌تر محیط کمک می‌کند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز