بلندقدترین مردان جهان را بشناسید (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قد و قامت انسان ها در هر منطقه ای از دنیا با یکدیگر فرق می کند و شاید در دنیایی پر از آدم های گوناگون، دشوار باشد که کسی از دیگران بسیار بلندتر باشد و نمونه ای نادر قلمداد بشود. از طرفی مشهور بودن به خاطر قد بلندی نیز خالی از لطف نیست و حتی می توان از آن برای جمع آوری کمک های انسان دوستانه نیز استفاده کرد. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که ابتدا کوتاه قدترین و سپس بلندقدترین مردان دنیای معاصر را به شما نشان می دهد.

به گزارش کاماپرس، بلندقدترین فردی که تاکنون در این کره خاکی زیسته فردی به نام رابرت والدو اهل آمریکاست که در دوران کودکی فردی عادی به نظر می رسد ولی پس از مدت کوتاهی به دلیل وجود نقص هایی در هیپوفیز به سرعت رشد و قدی بلند و نامتعارف پیدا کرد. قد او در پنج سالگی 1.63 متر بود و رشدش همچنان ادامه یافت تا این که در هجده سالگی با رسیدن به قد 2.5 متر به عنوان بلند قدترین مرد جهان شناخته شد. رابرت والدو در 22 سالگی با رسیدن به قد 2.72 متر و وزن 199 کیلوگرم به عنوان بلندقدترین و بزرگترین مرد تاریخ وارد کتاب رکوردهای گینس شد.

پس از رابرت والدو، از کشور آمریکا در جایگاه دوم قرار دارد. او با قد 2.67 متر فقط 79 کیلوگرم وزن داشت و به دلیل بیماری قادر به ایستاده نبود. فردی به نام جان اف. کارول که او هم آمریکایی است در مقام سوم قرار دارد و قد او برابر با 2.44 متر بود.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بلندقدترین مردان جهان را بشناسید (ویدیو)

  1. هادی گفته:

    بنظرم گفتن در تاریخ و تا کنون زیسته درست نیست، چون مطمعنا بدون شک انسان های قبل این کتاب و این جور ثبت ها وجود داشتن که قدشون حتما بیشتراز این حرفها بوده

  2. امید گفته:

    اگه به کوتاه ترین قد دنیا باشه،که تو همین ایران خودمون توی استان اصفهان که شهره خودم هستش توی محله ی خانه اصفهان،یک آدمی هست که قدش۴۸سانتی متره وو بااین قد ریزش دعواهم میکنه😂😂براهمینم بهش میگن ممدی مکافات،حتی آدرسشم دادم که یوقت نگید دارم دروغ میگم.☺️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز